S motorem jsme dosáhli největšího pokroku v hybridní éře, říká Renault

Renault pracoval během zimy nejen na své infrastruktuře a voze, ale samozřejmě také na vývoji pohonné jednotky, kterou bude letos kromě továrního týmu využívat už jen McLaren.
S motorem jsme dosáhli největšího pokroku v hybridní éře, říká Renault

„Nedám vám žádné údaje, ale je to podstatné,“ reagoval Abiteboul v Enstone na dotaz Motorsport.com, o kolik se motor Renaultu zlepšil. „Maximum, co vám řeknu, je, že je to nejvíce od zavedení V6.“

Renault stavěl na zkušenostech s C specifikací loňského motoru, kterou používal ve druhé polovině sezóny jen Red Bull. Právě díky němu získal Renault cenná data. Verze 2019 je ale podle Abiteboula novým designem. 

Renault při vývoji vozu nenechal kámen na kameni

Renault při vývoji vozu nenechal kámen na kameni

Šéf Renaultu nechce před sezónou dávat konkrétní cíle. „Do jisté míry se mi nelíbí, jak odpovím, ale rád bych řekl, že nejdůležitější je se nezastavit. Během tří let jsme měli pěkný a stabilní postup, který je dobrý jak na trati, tak v továrně.“ 

„Myslím si, že je důležité mít nějaké náznaky nebo důkazy, že naše ambice jsou správné. Může to přijít zejména od motoru, u něhož jsme měli zvláště silnou zimu.“

„Na straně šasi máme v Enstone strukturu, ale trvá nějaký čas, než se ze struktury stane vítězný závodní vůz.“ 

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Chci být katalyzátorem pozitivní energie, říká Ricciardo

10:25 | Třetí současný jezdec pojede virtuální Le Mans. K Norrisovi a Verstappenovi (se stejným vozem) se připojí také Pierre Gasly, který bude v týmu třeba s Vergnem.
9:39 | Obrat McLaren Group v prvním čtvrtletí: 2019: 284 milionů liber 2020: 109 milionů liber
22. května | F1 potvrdila, že stále jedná s britskou vládou o pořádání závodů. Nyní je komplikuje nutnost karantény po přicestování do země...
22. května | Podle Sky Sports by se v Silverstonu mohlo jet později v létě, až skončí opatření (nutnost karantény po příjezdu do země). Šéf okruhu je v tomto optimistický.