S motorem jsme dosáhli největšího pokroku v hybridní éře, říká Renault

Renault pracoval během zimy nejen na své infrastruktuře a voze, ale samozřejmě také na vývoji pohonné jednotky, kterou bude letos kromě továrního týmu využívat už jen McLaren.
S motorem jsme dosáhli největšího pokroku v hybridní éře, říká Renault

„Nedám vám žádné údaje, ale je to podstatné,“ reagoval Abiteboul v Enstone na dotaz Motorsport.com, o kolik se motor Renaultu zlepšil. „Maximum, co vám řeknu, je, že je to nejvíce od zavedení V6.“

Renault stavěl na zkušenostech s C specifikací loňského motoru, kterou používal ve druhé polovině sezóny jen Red Bull. Právě díky němu získal Renault cenná data. Verze 2019 je ale podle Abiteboula novým designem. 

Renault při vývoji vozu nenechal kámen na kameni

Renault při vývoji vozu nenechal kámen na kameni

Šéf Renaultu nechce před sezónou dávat konkrétní cíle. „Do jisté míry se mi nelíbí, jak odpovím, ale rád bych řekl, že nejdůležitější je se nezastavit. Během tří let jsme měli pěkný a stabilní postup, který je dobrý jak na trati, tak v továrně.“ 

„Myslím si, že je důležité mít nějaké náznaky nebo důkazy, že naše ambice jsou správné. Může to přijít zejména od motoru, u něhož jsme měli zvláště silnou zimu.“

„Na straně šasi máme v Enstone strukturu, ale trvá nějaký čas, než se ze struktury stane vítězný závodní vůz.“ 

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Diskuze (80) Další článek: Chci být katalyzátorem pozitivní energie, říká Ricciardo
20:16 | Renault už prý vyřešil problém s mechanismem DRS.
12:35 | Také helmy Arai už prošly crash testy a mohou se používat.
8:15 | Sestřih druhého dne testů odkaz
19. února | Nikolov sedačka jako taková. Magnussen měl dnes problém s opěrkou hlavy. Byla příliš vysunutá dopředu. Tým věří, že to do čtvrtku vyřeší.