S motorem jsme dosáhli největšího pokroku v hybridní éře, říká Renault

Renault pracoval během zimy nejen na své infrastruktuře a voze, ale samozřejmě také na vývoji pohonné jednotky, kterou bude letos kromě továrního týmu využívat už jen McLaren.
S motorem jsme dosáhli největšího pokroku v hybridní éře, říká Renault

„Nedám vám žádné údaje, ale je to podstatné,“ reagoval Abiteboul v Enstone na dotaz Motorsport.com, o kolik se motor Renaultu zlepšil. „Maximum, co vám řeknu, je, že je to nejvíce od zavedení V6.“

Renault stavěl na zkušenostech s C specifikací loňského motoru, kterou používal ve druhé polovině sezóny jen Red Bull. Právě díky němu získal Renault cenná data. Verze 2019 je ale podle Abiteboula novým designem. 

Renault při vývoji vozu nenechal kámen na kameni

Renault při vývoji vozu nenechal kámen na kameni

Šéf Renaultu nechce před sezónou dávat konkrétní cíle. „Do jisté míry se mi nelíbí, jak odpovím, ale rád bych řekl, že nejdůležitější je se nezastavit. Během tří let jsme měli pěkný a stabilní postup, který je dobrý jak na trati, tak v továrně.“ 

„Myslím si, že je důležité mít nějaké náznaky nebo důkazy, že naše ambice jsou správné. Může to přijít zejména od motoru, u něhož jsme měli zvláště silnou zimu.“

„Na straně šasi máme v Enstone strukturu, ale trvá nějaký čas, než se ze struktury stane vítězný závodní vůz.“ 

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Chci být katalyzátorem pozitivní energie, říká Ricciardo

13:33 | Jak okomentovali kolizi mezi Hamiltonem a Verstappenem komentátoři napříč světem: odkaz
13:12 | Roman Staněk vyhrál druhý závod víkendu Euroformule Open v Imole.
23. července | Jezdci Ferrari opět testovali ve Fioranu s vozem SF71H. Důvod není znám, ale může to souviset s kalibrací nového simulátoru, která právě probíhá...

GP Maďarska 2021

Pátek 30. července 2021
1. trénink 11.30–12.30
2. trénink 15.00–16.00
Sobota 31. července 2021
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 1. srpna 2021
Závod 15.00