S letošním vozem se jezdí příjemněji než s tím loňským, říká Russell | Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

S letošním vozem se jezdí příjemněji než s tím loňským, říká Russell

George Russell na Verstappena v první den testů výrazně ztrácel. Podle jezdce Mercedesu se ale tým soustředí jen na sebe.

Mercedes a Red Bull nasadili v první den testů jen jednoho jezdce. Russell tak mohl jezdit celý den a vůz dobře poznat. Nakonec skončil na 12. místě se ztrátou více než 2,7 sekundy na Verstappena. Podle Russella ale o časy nešlo. 

Vloni si jezdci stěžovali na „zlomyslnou“ nervózní zadní část vozu. Bude to letos lepší? 

„Pracovali jsme na tom, abychom se pokusili vytvořit vůz, který bude jezdcům poskytovat větší jistotu. Na začátku zatáčky, když prudce brzdíte a zatáčíte, musí být záď pevná jako skála. A pak, jak se blížíte k apexu, musí být auto postupně hbitější a ochotnější zatáčet,“ řekl nedávno James Allison pro racingnews365.com.

Russell měl po prvním dnu testů z vozu dobré pocity. „Celkově se s W15 jezdí příjemněji než s loňským vozem,“ řekl Russell pro Motorsport.com. „Víme, že to není o pocitu, ale o rychlosti. Nicméně dnes šlo o učení a ne o honbu za výkonem.“

„Na tomto testu se soustředíme sami na sebe a teprve příští týden uvidíme, jak si stojíme v porovnání s ostatními.“

„Už při prvním vyjetí jsme měli pocit, že máme dobrý základ. Absolvovali jsme spoustu kol a máme spoustu dat, která si dnes večer projdeme. Měli jsme dobrý den a v následujících dvou dnech na tom můžeme stavět. Budeme se soustředit spíše na maximalizaci počtu ujetých kilometrů pro učení než na honbu za optimálním nastavením vozu.“

„Měli jsme vůz, který byl obtížný a někdy bylo těžké pochopit, proč dělá to, co dělá,“ řekl Toto Wolff během středy v Bahrajnu.

„Letos jsme se právě na tohle soustředili, abychom měli stabilní platformu, ze které se můžeme skutečně vyvíjet dál. A uvidíme, jestli se nám to podaří.“

Doporučujeme

Články odjinud