Scuderii sice volné tréninky zkomplikovalo odstoupení Sainze v FP1, celkově ale rudé vozy vypadají konkurenceschopně.
Charles Leclerc (1./1.)
U Ferrari očekávali, že by rychlý městský okruh v pouštním městě mohl sedět. Zatím se zdá, že předpovědi nelhaly.
„Byl to tak trochu jiný den. První trénink skončil po čtyřech kolech a moc jsme toho neodjeli. Chtěli jsme to dohnat ve druhém tréninku, který trval 90 minut. Měli jsme k dispozici čtyři různé směsi. Trénink byl produktivní, najeli jsme solidní počet kol a jízdu na zdejší trati jsem si užil.
Zatím to vypadá, že jsme konkurenceschopní, ale je před námi ještě dlouhá cesta. Na přípravy na zítřek máme docela omezený prostor, mnoho času nezbývá. Musíme zajistit, abychom pokračovali ve stejné formě,“ hecuje Leclerc.
Carlos Sainz (7./2.)
Španěl na sebe nejvíce upozornil hned v prvním tréninku, kdy v rychlosti kolem 300 km/h přejel přes poklop od kanálu, který se uvolnil, poškodil Sainzův vůz a zapříčinil změny v pátečním programu.
„Byl to docela nabitý den. Nejprve tu byl problém s víkem od kanálu v prvním tréninku. Kluci ale odvedli super práci. Před druhým tréninkem museli prakticky překopat celé auto. Díky nim se nám podařilo zkompletovat náš program, takže mechanikům patří mé velké díky.
Zdá se, že tento víkend jsme docela silní, na zítřek se těším. Negativní je, že pro neděli mě kvůli výměně poškozené baterie čeká desetimístná penalizace. Popravdě tomu nerozumím a řekl bych, že vzhledem k okolnostem se dalo uvažovat o výjimce, ale musíme se s tím nějak smířit,“ řekl Sainz.