Rychleji a nespolehlivěji: Nový motor Renaultu přinese 3 desetiny

Jeste to "exklusivne" pro tento web uvedu na pravou miru. S nejvetsi pravdepodobnosti je to jeste trochu jinak.

Nejdrive mluvil Renault o tom, ze tento motor nenasadi, ze se jim to kvuli 0,1s az 0,2s nevyplati. Ze vetsi prinos to bude mit pro kvaldu. No a jak se zda, tak tech uvadenych 0,3s jsou pouze pro kvaldu, ale v zavode to bude dle poslednich ionfo neco okolo 0,1s. Takze v zavode tak 12 koni, protoze to ta 0,3s skutecne nebude a v zavode tak okolo 5 koni. No a to se opravdu nevyplati. Kor kdyz jeste Renault rika, ze to zavisi na pouzitem palivu. Zda se, ze techto zisku dosahuje zbidou pouze RB s novym palivem, ktere je snad pro tuto versi lepe optimalizovanao. BP je na tom asi hure, a proto i z tohoto duvodu Renault a McL motory nasazovat nebudou.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

To jsou mi věci

karelse

Taffin pripomenul aj to, že Nico Hülkenberg príde na štarte VC Talianska o desať miest. Ponúka to zaujímavú príležitosť. "Z taktického pohľadu je dôležité nasadiť do jeho auta novú pohonnú jednotku," skonštatoval odborník z Viry-Chatillon. "Vďaka tomu by sme mali sezónu môcť dokončiť bez ďalších motorových trestov."

Taffin rika, ze novou spec nenasadi, ale rika, ze Hulk dostane pentli za novy motor. Takze bud nasadi B-spec a do konce roku maji vybrano a C-spec vubec do konce roku Hulk neuvidi nebo nasadi C-spec a budou ji susit a softwareve ladit a nasadi az to trochu rozumneji vyladi. No ani jedna varianta neni zazrak, protoze uz na te C-spec nebudou moci menit hardawre.
Na a jelikoz se se zmenou na C-spec poji snad i zasadnejsi upravy okolo chlazeni tak jsem fajt zvedav co tedy nasadi. Jestli ji nenasadi jen papirove

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Hulk dostane pentli za tu havárku ve Spa, tak si myslím, že by byla blbost tu jednotku nenasadit. Těch pár míst zráty už ho nepoškodí a aspoň bude moct odzkoušet tu ostřejší verzi.

"My ani McLaren túto špecifikáciu nevyužijeme, pretože pre nás sú vzhľadom na dosiahnutie sezónnych cieľov kľúčové práve spoľahlivosť a konzistentnosť," prekvapil francúzsky odborník.

Tak to opravdu prekvapil. Nechapu proc tedy vyviji neco co nesplnuje jejich klicove cile jako spolehlivost a konzistentnost?

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

McLaren evidentně ukončil už před časem vývoj letošního vozu a zaměřuje se na příští sezónu. Od toho se odvíjí letošní bídné výsledky posledních závodů. Sám jsi napsal že umístění nového motoru do vozu znamená velké přepracování chlazení, což by znamenalo peníze a lidi. A to McLaren už do letošního modelu investovat nechce. Proto ty řeči o konzistentnosti a spolehlivosti. Aby nacpali balík peněz do řepracování vozu a pak s ním třeba odpadli, to se jim nechce dělat. Radši si ponechat starý slabší motor, kde je vyšší záruka spolehlivosti.

Je to porad o prinosu vykonu/cena. Pokud prinos nestoji za moc jako v tomto pripade, tak to u McL dava smysl. Je to to same co MGU-K, kdy se jim to proste moc nevyplati delat vzhledem k prinosu. Maji ted u Vandoorna motor v zaloze a asi to uz u nej doklepou i bez te C-spec. Ikdyz by jeste mohli mozna zabojovat s FI o body. Preci jen poskocili v PK. Vykon, kdyby byl by se McL urcite hodil

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Oni si počkají až Renault na té nové specifikaci vychytá mouchy a nasadí ji od nové sezóny. Teď už asi fakt není kam spěchat. Zřejmě je tam riziko odadnutí mnohem větší než u starého motoru, jinak by na to Renault neupozorňoval.

Jediny problem je, ze Ferarri bude zase na zacatku sezony tak o 20-30 koni jinde a Renault bude teprve rozchazet stary motor. Je to neustale rec o tom, proc RB odchazi od Renaultu, pokrok nikde, Renault se neustale jede to sve bidne zlepsovani.
Pokud McL postavi pristi rok nadprumerny auto, tak pocitam, ze budou souperit maximalne s Haasem a FI a tovarnim Renaultem. Kdyz by to nejakym zazrakem byla spicka, tam max 4. misto v PK s velkou ztratou na 3. v PK.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

RichieTheGreat  |  29. 08. 2018 19:27

Ak RB nebude ochotný nasadzovať 6 a viac motorov za sezónu, ako to teraz robí TR, tak budú v péčku na chvoste, lebo budú musieť motor dusiť kvôli spoľahlivosti. Takže pokrok Hondy nikde, za 4 roky nedokázali postaviť spoľahlivý motor, ktorý by bol zároveň rýchly. Matematika je jasná, Honda buď každý tretí pretek štart z chvosta alebo na chvoste vkuse.

Když bych ti napsal adresu, poslal bys mi na týden tu křišťálovou věšteckou kouli? Rád bych věděl, co mě čeká a na co se připravit.

Díky předem...

Stoffel Vandoorne Rover78  |  30. 08. 2018 11:52

RB jich nasadí třeba dvacet, za Mercedes a Ferrari se vyškrábou i z posledního místa na startu, stačí aby Honda nebouchala v závodech a to nebouchá. Spolehlivější než Honda je v závodě jenom Ferrari, to si ovšem trouba nevšimne že jo....

Dulezite bude, aby jel kvaldu Verstappen s B-spec a Ricci s C-spec a pak jsem zvedav, jaky to bude boj. Ta C-spec neni zadny zazrak. Cekal jsem 30 koni a ne 12 koni co to prineslo. Cekal jsem ze to bude bez dopadu na spolehlivost a ono je to mene spolehlive. Takze kolik to da zavodu? Tak 2, mozna 3? To je cely Renault, nejdrive prohlasuje, jak padne RB nazadek z C-spec a pak predstavi par usmudlanych koni, ktery vyzdimali z B-spec na ukor spolehlivosti. Jeste ze se k tomu nevyjadroval Cyrda, to by to bylo tak 0,5s a 50 koni a skutecnost bude takova, ze Ricci rekne ze to neni poznat, ikdyz on jezdi ted na A-spec, pomalu rok starym motoru, takze by to znat byt mohlo. Je to proste takova pecka, ze to proste nechce ani tovarna ani McL

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

FoxPw  |  29. 08. 2018 13:05

Třeba je to stejný motor, jen mu SW dovolili větší výkon.

Je to evoluce B-spec, coz znamena nic zasadniho. V roce 2019 prijdou s vylepsenym motorem a jako letos na zacatku sezony budou rikat, ze zaciname s vykonem s konce roku 2018. Kdy tedy chteji dotahovat to Ferrari a utocit na bedny a tituly o kterych basni Cyrda, on mluvi pristi rok o bednach a 2020 titulech Jo Ricii, ten je v pi.i

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?


1 2 3 4

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas