Navzdory světové finanční krizi neubylo v týmových rozpočtech velké množství peněz, podle publikace Formula Money hospodařily loni stáje v průměru s o deset procent nižším objemem finančních prostředků.
Nejlépe si podle odhadů vedl s rozpočtem 483,85 miliónu dolarů tým McLaren, jemuž částkou 225 miliónů přispěl Mercedes a 159 milióny sponzoři. Druhým největším rozpočtem disponovala Toyota (411,35 miliónu), která ale zároveň investovala jako majitel týmu nejvíce ze všech - 255 miliónů.
Na třetím místě skončilo s rozpočtem 370,75 miliónu Ferrari, jenž má ale zároveň nejštědřejší sponzory ve formuli 1, získalo od nich 208 miliónů. Mistrovský tým Brawn GP měl se 162,75 milióny až sedmý největší rozpočet, i když je třeba dodat, že základy ke svým úspěchům položil v předchozích letech za peníze Hondy.
Loni tak ve srovnání se sezónou 2008 klesl průměrný rozpočet týmu formule 1 z 302,8 na 271,6 miliónu dolarů. Součet rozpočtů všech týmů pak klesl z 3,1 miliardy na 2,7 miliardy. Za poklesem stojí na jedné straně odchod sponzorů, kteří celkově přinesli do F1 819,55 miliónu ve srovnání s 895,75 milióny v roce 2008, na straně druhé pak o 30 procent nižší investice majitelů týmů (1,1 miliardy vs. 1,6 miliardy).
V letošní sezóně lze očekávat ještě výraznější pokles, nejen proto, že odešly automobilky BMW, Toyota a Renault. Týmy totiž budou pokračovat ve snižování nákladů, které z části zajistí dohody o omezování zdrojů. Týmy je zatím pořádně nevysvětlily zřejmě proto, že se bojí spojování s dříve zamítnutým rozpočtovým stropem.
Je například známo, že týmy smějí mít v letošním roce jen omezený počet asi 70 zaměstnanců na okruzích, zatímco v příštím roce by to mělo být jen něco málo přes 40, navíc by měl být celkový počet lidí, které každý tým zaměstnává, omezen na 285.