Jezdci Haasu musí být velmi opatrní, aby v trénincích nebo v kvalifikaci nebourali.
Haas přivezl do Kanady konečně první větší vylepšení. Má jich ale nedostatek. Dokonce takový, že nemá náhradní díly. Každý jezdec má k dispozici jednu sadu, která zahrnuje podlahu, deflektory a přední křídlo.
Týmy obvykle nasadí jednomu jezdci staré křídlo, druhému nové a porovnají získaná data. V případě Haasu budou oba balíčky nasazeny ihned do pátečních tréninků, takže nebude žádné srovnání.
Situace Haasu je o to složitější, že v případě nehody nebude úplně jednoduché se vrátit ke starší specifikaci. A náhradních dílů starší specifikace tým také nemá na rozdávání po nedávných nehodách Romaina Grosjeana.
Steiner pro Autosport připustil, že Haas bude muset vývojové a výrobní procesy zrychlit.
„Samozřejmě by bylo lepší mít spoustu náhradních dílů, abych se cítili trochu bezpečněji,“ řekl Magnussen pro Autosport. „Ale taky nehodlám opustit trať, takže by to mělo být v pořádku.“
„Samozřejmě se snažíte být opatrní, ale my jsme vyzváni, abychom řídili auto na 100 procent, takže riziko je zde vždy, je to formule 1 a některé věci se mohou stát. Budeme opatrní a samozřejmě se budeme snažit to udržet v jednom kuse.“
Foto: Getty Images / Charles Coates