Rozhodovali jsme se příliš pomalu, přiznal Wolff

Mercedes ve Velké ceně Rakouska vozů formule 1 nepovolal Lewise Hamiltona do boxů během virtuálního safety caru, protože příliš pomalu reagoval na jeho aktivování, přiznal šéf týmu Toto Wolff.
Rozhodovali jsme se příliš pomalu, přiznal Wolff

Virtuální safety car byl aktivován poté, co svůj vůz odstavil druhý pilot Mercedesu Valtteri Bottas, který měl problém s hydraulikou.

„Právě jsme o tom mluvili, udělali jsme chybu. Myslím, že šlo o to, že jsme jeli na prvních dvou místech a kontrolovali jsme závod. Najednou jsme viděli, že druhý vůz stojí, Valtteri odstavil vůz kvůli problému s hydraulikou. Byl aktivován VSC, měli jsme půl kola na to, abychom reagovali, a my nereagovali. Skutečně. Tady jsme ztratili závod,“ řekl Wolff.

Virtuálního safety caru naopak využili všichni vedoucí jezdci za Hamiltonem. Max Verstappen z Red Bullu se díky tomu dostal do vedení, které si udržel do konce závodu a zvítězil.

Mercedesy v Rakousku zradila technika, cíl neviděl ani jeden z jeho pilotů

Mercedesy v Rakousku zradila technika, cíl neviděl ani jeden z jeho pilotů

„V této fázi závodu, ještě když je VSC, je zastávka v boxech na 80 % tím, co musíte udělat. Když jsme tam měli jeden vůz proti dvěma, tak jsme přemýšleli, co by se stalo, kdyby ostatní se svými vozy rozdělili strategii. Pokud bychom s Lewisem zajeli do boxů, vyjeli bychom za Kimim (Räikkönenem). Kdyby nechali Kimiho venku, tak za Maxem. Co by to znamenalo pro závod? A takhle se naše myšlení točilo stále dokola.... Neřekl bych, že nás to vyrušilo, ale strávili jsme tím přemýšlením příliš mnoho času.“

Foto: Getty Images / Patrik Lundin

Diskuze (25) Další článek: Nejrychlejší kolo zajel v GP Rakouska 2018 Kimi Räikkönen
9:55 | Tatiana Calderón bude závodit ve F2 za tým Arden.
9:55 | Niki Lauda dnes slaví sedmdesátiny.
9:24 | Williams, McLaren a Racing Point budou mít v Barceloně filmovací den.
20. února | Renault už prý vyřešil problém s mechanismem DRS.