"Budou mít velké dopady na závody, protože směsi jsou si teď blíž," hodnotil práci Pirelli Nico Rosberg. "Těžko můžu předvídat, jaké, ale bude to jiné. Směsi jsou teď poskládané mnohem blíž k sobě. Degradace je stále velký problém a zadní pneumatiky se zdají být silné. Celkově vzato odvedlo Pirelli dobrou práci."
Italský výrobce provedl po roce učení změny. Ve srovnání s koncem loňské sezóny chce opět trochu navýšit počet zastávek, takže zkrátil životnost směsí. Rozdíly ve výkonnosti mezi nimi jsou teď menší a Pirelli varovalo, že letos nebude vozit na každý závod měkkou směs jako loni.
"Je nutné pneumatiky pořádně pochopit, protože jsou tu vůči loňskému roku velké rozdíly," vysvětloval Rosberg přínosy testování s loňským vozem. "Je to dobré, protože teď přesně víme, jak se auto chová na nových pneumatikách. Budeme mít přímé srovnání, až je nasadíme na nové auto."
Monopost W03 Mercedes nasadí poprvé do testů v Barceloně 21. února.