Říkal jsem Dennisovi, že to s Hondou potrvá léta, tvrdí Boullier

T.E.CH  |  23. 03. 2019 15:48

Elšulíne, ještě tu vypiš co udělala špatně Honda. Vem si to na to ale dovolenou....

El_Senor  |  23. 03. 2019 16:02

Honda se nechala zblbnout na sentimentalni notu McL-Honda. Nejdrive si mela proverit schopnosti McL a pak teprve do F1 vlezt/nevlezt s timto tymem. Jeji nejvetsi chyba, za kterou draze zaplatila. A jeste se nechala od McL natlacit do toho, ze vstoupila o rok drive nez puvodne chtela. McL na co sahnul, tak zmrvil a Honde akorat pridelal problemy. Na McL nebylo nic pozitivniho, co mohlo Honde pomoci. A jeste Honda platila celkem 100 micu dolaru McL a Alovi, Nedostala za to nic, Ala zlucaril a McL nedodal auto, ktere melo byt spicka a ziskat tu aero vyhodu, diky malemu motoru. McL postavil jen prumerne auto s velkym pritlakem a velkym odporem a vykreslil se tak pred svetem jako dobrej a hodil to na Hondu s malou maximalkou. Hodne slusna prasarnicka, ale co cekat od neumetelu. Jojo, hodne si na to v garazich technici Hondy stezovali, ze najednou po patku, kdez to bylo ok, ze najednou v sobotu s velkym pritlakem auto nejede. A pak prej vztah nefungoval, se neni cemu divit. Jenze japonska mentalita je jina, makat a nestezovat si

T.E.CH  |  23. 03. 2019 16:41

Ty seš bl-bej jak daleko vidíš a protože si nejsem jistej, tak pro jistotu dodám i s brejlema. Jen blázen tvého ražení, když každej ví kolik Honda po celou dobu ztrácela ( ano i Renault) na Mercedes a Ferrari tohle napsat. Ano Mclaren neměl ideální monopost, ale Honda ztrácela tolik, že to bylo stejně jedno. Vždy ztrácely přes 70 koní, takže těm tvým zkazkám nikdo nevěří.....

Rover78  |  23. 03. 2019 17:54

Zkazkám, on i málokdo uvěří, že když si Mclaren myslel, že maj top šasi, a top jezdce se zlatym šroubovákem, že by se nějak snažili jít Hondě vstříc. Měli jí jako alibi, kterýmu sami věřili. Dostali jsme se k termínu kolektivní práce soudruhu fanouši...... 😁. Mam začít tu zkazku o x letý aero minele, kdy Mclaren jezdil v zatáčkách pouze na přední a zadní křídlo, a zbytek auta včetně podlahy s přehlšlem těch vortex fíčur přišel ke slovu akorát na rovinkách, kde pouze přidal odpor vzduchu? Tomu se říká jasná chyba v koncepci,soudruhu F1 fanouši..... 😁

T.E.CH  |  23. 03. 2019 15:48

Elšulíne, ještě tu vypiš co udělala špatně Honda. Vem si to na to ale dovolenou....

El_Senor  |  23. 03. 2019 15:16

Trochu pripomenuti k tregickym nesmyslum a smyslenkam k McL-Honda. V roce 2016 uz se vedelo ze McL auto neumi a ze je treba mit motor delanej na vykon a ne malej, protoze McL neumi udelat poradny auto. Takze predelani koncepce. A ted jsou u Hondy za vodou. Zato McL ten to houno umi stale. Takze ano, Honda nemela dokonaly motor, ale McL ma a mel tragicka auta. Takze bud v klidu. Kdyby McL zadal poradne zadani meli u Hondy polovicni praci. McL se precenil a totalne odkopal. Zajimave je, ze Honda rikal, ze spalovaci proces bude trvat tak 4-5 let a mame tu kolikaty rok provozu? Dale je zajimave, ze ani v TR ani v RB nebyl zadny problem z navrhem motoru a u McL stale nejaky problem, jednou s vanou, pak s prevodovkou atd, proste McL. Honda jezdi u uplne noveho motoru ke kteremu da McL prevodovku opozdene az v nataceci den prvni tri mesice s nizsim vykonem a to ze Renault po 5 letech vyvoje najednou v roce 2018 jezdi tak nejak podobne se stejnym vykonem jako lonsky rok kvuli problemum uz ti vubec nevadi. Hlavni problem byl, ze McL neumel dat spravne zadani, co si vymyslel to dostal. Vymyslel si problemovy motor s nizsim vykonem a to dostal. Naproti tomu Renualt si vymyslel to nejednodussi zadani a ma s nim neustale problemy. Chce to se probrat. Kdyby Honda zacala s konceptem Renaultu rep. Ferrari, je od roku 2016 na urovni Mercedesu, Ferrari. Ale zname ten pribeh s McL

Rover78  |  23. 03. 2019 15:28

Máš pravdu předsedo, akorát letošní Mcl vypadá slušně zatím, snad nedojedou na motory.....

El_Senor  |  23. 03. 2019 15:55

Predsedo, ono prvni zavody v Australii nejsou az tolik vypovidajici. Rok 2014 a 2018 bodove sice ok, ale vysledky nic moc. Uvidime dale. uz loni jsem predikoval, ze po prvni body nejsou nic. Zlucari tady ucuravali po zmene motoru a prvnich extra bodu a ja tu rikal, pockejte, bude to jako v roce 2014. Prvni body a pak pad na drzku a vsichni vime jak to dopadlo na konci roku. Druhe nejpomalejsi auto. Jestli z tech ho.en McL vylezl uvidime az v druhe puli roku, jestli ostatni nebudou mit zase o dost lepsi progres. Uvidime jake lidi kde sebrali

T.E.CH  |  23. 03. 2019 16:44

Jo určitě, Honda dokončovala čtvrtý rok testů a tys byl chytrej jak rádio..... a i teď zpětně, Honda řekl že 5 let. Pokračuj v psaní, bude to zde uložené navždy a budeš slavnej.

Rover78  |  23. 03. 2019 22:25

No já si dneska přečetl co se tu loni psalo, mi hlava nebere jak ty splachovací hlavy sem můžou vůbec přijít a v klidu si psát další moudra jako by se nechumelilo...... 😁

T.E.CH  |  23. 03. 2019 15:46

Elšulíne, zase vypisuješ polopravdy, které nikoho nezajimají. Motor buď funguje nebo nefunguje a že seš Hondašulin víme. Honda hořela v období V8 , hořela i teď, na dobrej motor potřebujou pětiletku, do F1 přijdou, udělaj chaos, včetně ohňostroje, pak i dobrý motor a odejdou. V kruhu, hošku v kruhu. Mclaren neuměl dát správně zadaní ? Ty běž do politiky, na manipulace s fakty seš tady nejlepší. Radši schánej vejfuk, protože už máš jen dva pokusy. První jsi prosra-l o velkej level.

Erkoplast  |  23. 03. 2019 12:30

Nemělo by se zapomínat na úlohu Alonsa který na Hondu veřejně plival kudy chodil. Naprosto neprofesionální přístup. Na tom jak dopadla spolupráce McLarenu s Japonci má značný podíl.

T.E.CH  |  23. 03. 2019 12:40

V roce 2017 přišel tragickej motor. Už toho měl dost, tak plival. Ano mohl být profesionálně zticha, to by ale na věci nic nezměnilo. Motory by nebyli lepší. Chtěl bych zažít v pozici Mclarenu Redbull, to by bylo ještě horší...... a dnes po bitvě je každej generál.

On dělal problémy všude, A nebyl tragický jen motor.


1 2 3 4 5 6