Ricciardovi zničil turbo maršál s hasicím přístrojem

Stoffel Vandoorne Rover78  |  10. 11. 2018 16:45

A z toho vyplývá jasný ponaučení, nestříkejte do výfuků, zničíte si turbo..... 😁

Lewis Hamilton harry1967  |  10. 11. 2018 10:06

Docela mne udivila jedna nesrovnalost. Zivotnost turba 400 kilometru, coz je teda co zavod tak jedno turbo. Nebo jsem to blbe pochopil.

Pierre Gasly 2bep  |  10. 11. 2018 10:08

Blbě pochopil. Životnost turba 400km byla uvedená v souvislosti s turbem, které bylo na motoru, který selhal. Turbo sice přežilo, ale je načaté...

Pierre Gasly Ferda.  |  10. 11. 2018 08:27

Kdysi by došlo ke zničení turba i bez pěny, ale dnes se turbo díky ERSu točí i při zastavení motoru a tím se díky přívodu vzduchu chladí. Jenže v tomto případě byla cirkulace vzduchu přerušená a došlo k zapečení kluzného uložení a možná i deformaci lopatek.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  10. 11. 2018 14:15

Extrémní závodní turba nemaj kluzný uložení kde se osička točí na filmu z oleje, a ze stran ten olej drží planžety jako to maj auta v civilnim sektoru, ty planžety by to nedaly, a motor by vyžral všechen olej. Závodní aplikace maj uložení v jehlovym ložisku, který vydrží nepoměrně víc, ale je asi 100x dražší na výrobu, proto nemáme v osobákách nesmrtelný turba..... 😁

Charles Leclerc pejdaa  |  09. 11. 2018 22:59

Maršál stříkl hasicí pěnu do výfuku a poškodili turbo?
Může mi nekdo, vysvětlit, jak je to možné?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  10. 11. 2018 04:24

Tak mam na tebe dvě otázky, myslíš že je možný turbo prachsprostě uhřát? A myslíš že co se jako děje s turbem když mu ucpeš odfuk? To dáš.... 😉

Charles Leclerc pejdaa  |  10. 11. 2018 11:17

Jasný.. porád chapu, kdyby se tam nastříkala montážní pěna a hned zatvrdla a udelala zátku.. Ale hasící pěka je srajdovitá, takže ty plyny tím museli projít.. Nehledě na to, že maršál jiste nestršil hasičák do výfuku a nenaplnil ho celý..

No nic, díky za vysvětlení..

Popravdě je jediná možnost. Došlo k tepelnymu šoku, že ze se části komponent rychle zchladili(expandujici plyn z hasicaku) a došlo k deformaci.
Ucpání výfuku by neměl být takový problém, to by se turbo muselo rozpadnout, kdykoliv jsou nuceni ihned vypnout motor, kdy se taky pohyb všech plynů a kapalin zastaví.
Ale rozhodně to turbu nesvědčí, olej z motoru, kterým je turbo mazano, by se měl zchladit.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 10. 11. 2018 07:39

Triper  |  10. 11. 2018 08:06

Píšou, že už při vypnutém motoru, byla nastříkána pěna do výfuku a zatuhla v turbu. Takže asi zničená ložiska, možná tepelná deformace, nejspíš obojí...

To je prece jasne. Domluvil to Horner a do hasicaku dal misto peny grglavku. Ta prece sezere vsechno.

karelse

jurgenb  |  10. 11. 2018 09:48

Za rádoby vtipem vidím elementární neznalost, neboť vše sežere Coca-Cola...

Prd vidis elementarne

karelse

r126pkp  |  10. 11. 2018 09:47

zřejmě toho o motorech moc nevíš a o turbu už vůbec nic .....

jurgenb  |  09. 11. 2018 21:46

Vsadím se, že místní anti-RB komando bude tvrdit, že ten maršál byl v overalu RB a jednal na přímý příkaz Hornera a Marka.

Kimi Räikkönen PuffyIceman  |  09. 11. 2018 22:20

A ne snad? Pozdeji toho marsala vyfotili s krabici grglavky
Pockej ty komando az ti budou drtit Kaslika, a na to si vsad

karelse

Charles Leclerc pejdaa  |  09. 11. 2018 22:57

antiRB neexistuje.. je to sympatický nezákaznický tým, který natírá zadel neautomobilkam McLarenu

existuje pouze antizmrdAlonso..

Můžeš mi říct, co je na RB sympatického?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  10. 11. 2018 04:27

Asi že maj křídla jako andělé ne? A ve znaku double Lamborghini.... 😁


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:03 | Albon bude jezdit s číslem 23.
11:42 | Max Verstappen lituje, že si nikdy nezazávodil s Fernandem Alonsem. V době, kdy přišel do F1, měl už Alonso nekonkurenceschopné auto.
15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.