Ricciardo s Hornerem volají po přísnějším pohledu na zkracování trati

a proto sme vyasfaltovali Parabolicu...kluci od RedBullu maj pravdu, kdyby FIA a vedení F1 nemělo pilno všecky šťerkový zóny předělávat na parkoviště, tak by to bylo ok...Hami na to doplatil v 2007, teď by byl nejmladší korunovanej...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

pejdaa  |  05. 11. 2016 18:40

Jedine velká betonová zeď... Ta se s chybou pilota vypořádá dostatečně!!

Jo, a Bohnicim odpojit internet. Uz aby meli vecerku, to se neda.

karelse

pilot f1  |  05. 11. 2016 19:54

Berlínskou zed bych tam postavil. Ta taky vyresila spousta problemu jak vidno Ta se taky vyporadala s chybama, ale ne pilotu, ale bezneho obcana. Ale pro vas bych specielne zrusil volne okruhy F1 a postavil vam okruh mezi zdmi. At to ma uroven a ještě jenom pro jedno auto, aby se nemohlo predjizdet. Dyt my chceme koukat na to, jak někdo naboura do zdi, nas závod nezajima
My chceme show po Americku, nam je jedno jaka je podstata te souteze, my se chceme bavit a to je dulezite. Tak si puste nejakou amaerickou soutěž, chroupjete k tomu polystyren, zapijte to coca cocolou a hlvne nas neotravujte s nejakymi pravidly a nedej boze, abychom jeste museli něco studovat a zajímat se..to po nas nechtej. Hlavne at jdu domu s plnym pupkem a super zážitkem a ze sme si spolecne zatleskali a pobavili. Dekujme za predstaveni za tu super show. Dulezite je, abychom na tom vydelali co nejvíce penez. V jednoduchosti je sila. Takze prosim, pro tito lidi, vam radim, nekoukejte na F1. Puste si třeba nejaky americky ovalek, kde nemusíte nic studovat o nic se zajimat, jenom par hodin koukat, ja se jezdi 300 do kolecka a občas někdo nabooura do zdi a shori..to by se vam mohlo libit.

Achernar9  |  06. 11. 2016 14:36

Zdar ! Píšeš tady o podstatě soutěže... podstata F1 se už dávno vytratila ! Je to totiž závod a závodit se má na trati ježděním a ne kalkulováním různých strategií s přezouváním pneu. Dřív se do toho mixovala ještě další kravina a to nesmyslný tankování. Natankovat, nasadit JEDNY pneu na celej závod (kromě deště samozřejmě) a ukaž co umíš, co zvládá ten tvůj zázrak co řídíš. Všechno ostatní je uměle vytvářený a nemá to v závodech co dělat.
Co se týká asfaltových zón, taky bych já osobně byl pro znovu zavedení kačírku všude. Takhle ty primadony automaticky spolíhají na to, že když se do té zatáčky nevejde, nic se neděje, zase vrátí na trať a možná ani neztratí pozici. Což je chyba. Ten kačírek by je měl dostatečně varovat, aby nechodili za hranici, za níž mnohdy není návratu. A pokud se vrátí, musí počítat s tím, že o nějakej flek přijdou. Ty "zubatý" obrubníky původně byly vymyšlený jako varování, aby pro příště upravili stopu, nemají jezdit tak moc k okraji, jinak jim může taky třeba upadnout závěs. Dnešní ramena to už v pohodě vydrží a pravidla jim najednou umožňujou tyhle obrubníky přejíždět málem až na šířku auta... takže úplně se míjí účinkem a původním určením... co to je za bordel ? Kdysi jsem měl pokaženou náladu, když mně utekl nějakej závod ale dneska už je mně to nějak fuk. Pokud nejsu doma, nebo něco propásnu, nic se neděje, protože na trati se taky nic neděje. Krouží se po trati, taktizuje se s přezouváním a na případný předjetí si "otevřou křídlo". A to ještě některý primadony by chtěli modrý vlajky nejen na jezdce o kolo zpátky, ale i na piloti s nimiž zrovna momentálně soupeří o flek.
Vím, že se mnou hodně lidí nebude souhlasit ale já to tak prostě vidím. Současný monoposty jsou už tak technicky vyšperkovaný, že by jim to mnělo stačit a ne si vymýšlet nesmyslný dodatky pravidel...
Ono by se dalo na toto téma diskutovat málem do nekonečna ale doufám, že mně tady za ten můj názor nežerete... Sleduju F1 od dob, kdy jsem tyhle tehdy ještě napínavý závody sledoval mnohdy na šumící černobílé obrazovce na kanálech ÖRF1, ÖRF2. A to závodili např. Jody Scheckter, Emerson Fittipaldi, Denny Hulme, Jackie Stewart, James Hunt, Patrick Depailler, Mario Andretti, Ronnie Peterson, Graham Hill, Jochen Rindt, Alan Jones, Richardo Patrese, atd... Takže o F1-kách si myslím za ty destiletí už něco vím.
A ještě... pokud by asi bylo všechno tak jak má, tak Hamilton by možná ani nebyl MS. A přesto, že ho nemám vůbec rád (je to můj osobní názor na něho), uznávám, že bohužel jezdit umí a řekl bych že je asi výš, než Rosberg. Ten akorát umí to auto ždímat a jezdit - jezdit a ždímat. Ham jezdí trochu i hlavou ale zase je psychicky dost nestabilní. Jakmile se mu něco nepovede, je z toho tak mimo, že neví která bije... A z toho prvního fleku teď bych ho diskvalifikoval okamžitě ! Když dostal 5 vteřin penalizaci Max, tak za ten úplně stejnej skutek, na úplně stejným místě, by ju měl dostat taky.

pilot f1  |  05. 11. 2016 18:20

a ještě jeden priklad a tim koncim. Když někdo nahodou pojede v Praze po moste a uvidi tancici dům, tak si rekne, hmm, to je ale hrozna stavba, která akorát tady nici okoli a panoarama tak krasne stare Prahy. Ale to presne muze rict akorát hlupak, který nemá sajn o architekture, vyrobe, konstrukci a tp..jak vlastne slozita je tato stavba a ze pomalu jenom superman toto dokaze.
A to je presne i zdejsi pohled na F1, nikdo tomu nerozumi, vidi všechno jenom povrchne. Odbornik zasne a laik krouti hlavou. Z 99 % tady nikdo F1 nerozumi, nikdy ji nevidel na vlastní oci a uz vůbec ne aby ji někdo ridil. Nikdo nezna technologii a ani ten nejvyšší inzenyring spojeny s timto sportem. Divim se, ze někdo muze tak jednoznacne něco tvrdit, cemu defakto vůbec nerozumi. Ale to uz je zase nevyhoda internetu, který by se musel zacit cenzurovat a to jiste nelze. Takze hltejme vyplody fantazie ruznych jednotlivcu, ale spise, nez někdo něco vyrkne rádoby odborneho, mel by se nejdříve nekde vzdělat, pripadne se tim zabývat vice do hlooubky.

Ferda.  |  05. 11. 2016 18:27

Tobě už z toho Alonsa vážně jeblo v palici.
To co tady provádíš dnes není u Tebe standartní.

pilot f1  |  05. 11. 2016 18:54

no to není, to mas pravdu ale ja nikdy nic netvrdim o cem bych aspoň okrajove něco nevedel a nebo si nezkusil a nebo nezazil. Proto muzu vylitnout z kuze, když ctu něco o cem sem presvedcenej z vlastní zkusenosti ze je opak a nebo , ze se to ubira jinym smerem a ještě to bude vehementne prosazovano. Hamilton za celou sezonu neudela chybu, pak udela nejakou anomalii, mozna pro nekoho nepochopitelnou a hned z nej všichni delaji opicaka to se mi nelibi. Pritom kdyby mělo byt všechno tak, jak by to spravne mělo byt, tak uz je Hamilton mistrem světa. Proto ten utok na nej se mi vůbec nelibi. Ja naopak v tom vidim velice vydařenou zalezitost a chytrost v jeho podani. Mozna ze tim mohl nastvat urcite lidi, které by se z jeho vypadku ze zavodu radovali, ale kdepak, on udelal velice chytrou věc a eliminoval tak jeho sanci stat se ještě mistrem, která porad ještě visi ve vzduchu. A jelikož tech svinaren na nej letos bylo prehrsle, tak tohle mu preju a fandim mu. Pro me je to borec a tak trochu rebel a takove lidi ja uznavam.

pejdaa  |  05. 11. 2016 18:47

Hele, F1 je motorsport... a je mi jedno, kdo co jak dělá ve fabrice.. kolik má F1 šroubů...
Stejně tak mě nezajíma, jak hodně ten či onen fotbalista trenuje a co jí a co dělá po večerech..
Mě zajímá jen jedna věc - a to jsou samotný závod či zápas..
A na sledování závodů mi stačí televize a zrak. A pokud človek není slepej a hloupej a vidí, co vidí všichni. Tak to neznamená, že tomu 99% lidí nerozumí...

pilot f1  |  05. 11. 2016 19:08

no ale to je prave ta chyba, pokud se chces na věc koukat objektivne, tak by jsi mel mit nejake informace. Jinak koukat muzes klidne do flasky jako husa ale nic ve zlem. Ja jen rikam, ze pokud to chce někdo komentovat, tak v tomto pripade by mel mit ty nezbytne informace. Jinak to pak dopadne jako když davali F1 na Nove. Tam se clovek dozvedel, kdy mel Hamilton prujem a co mel na sobe a jakou ma zrovna holku, ale co znamena MGU a jak funguje, to se divak nedozvedel do dneska. a to jenom priklad.

pilot f1  |  05. 11. 2016 19:17

tady je třeba okrajove vysvetleno jak to funguje, kdyby mel třeba někdo zajem se posunout
http://f1news.autoroad.cz/technika/49650-jak-funguj...

pilot f1  |  05. 11. 2016 19:25

ale zase, po precteni clanku z toho nemůže byt nikdo moudrej, poněvadž nechape, jak to chodi v realu. Co všechno jizda v F1 obnasi, jak moc se musí spekulovat, jak se musí přizpůsobovat a menit ruzna nastaveni během zavodu. To nikdo nemá sajnu, poněvadž to nikdo ani nikde nevysvetli. Ono je to defakto v dnesni době takove know how F1 a nikdo nechce nic prozradit. Proto nemůžou mit ani novinari a media zadne informace, jelikož si je každý peclive strezi.
Takze nejake vyjeti z trate, je fakt jenom takovej usmudlanek, který nestoji ani za rec. Zvlaste, když se nic nestane.

Ferda.  |  05. 11. 2016 17:36

Vytěpat kazisvěta Tilkeho a ponechat majitelům okruhu volnost v rozhodování jak si svůj vlastní okruh postaví.
Žádná diktatůra ještě nikdy nepřinesla rozkvět v civilizovaném světě.

pilot f1  |  05. 11. 2016 17:51

a ze tedy nestudujes a nejdes nejakou trat nekam postavit. Ukaz nam to prosim te. Nebo mi namuju na kus papiru nejakej okruh tužkou, jestli to zvladnes, ja se padivam rad. Naopak diktatura je to nejlepší co muze byt, ovšem musí diktovat spravna osoba na spravnem miste. Podivej se na Cinu.. nevypada to tam, ze by něco nekvetlo...mozna tady nekveteme, spise hnijeme.

pilot f1  |  05. 11. 2016 18:03

to presne takovy lidi jako vy, byste porad chteli nejake mantinely a nebo klacky pod nohy a pod...nesmyslna pravidla, které v realu ani nemůžou existovat. Ale ono všechno souvisi ze vsim, takze resit nejakou zakladni věc, neznamena vyvolat dlasich 20 problemu jinde.


1 2

16:06 | Příští týden proběhnou v Abú Dhabí testy 18palcových pneumatik ale také testy juniorských jezdců. Robert Švarcman bude jezdit s Haasem ale také s Ferrari (tam společně s Fuocem).
14:49 | Uveřejněna startovní listina pro rok 2022: Kuan-jü Čou s číslem 24, Ferrari zatím bez Mission Winnow a Red Bull / AlphaTauri s motory Red Bull Powertrains.

GP Abú Dhabí 2021

Pátek 10. prosince 2021
1. trénink 10.30–11.30
2. trénink 14.00–15.00
Sobota 11. prosince 2021
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 12. prosince 2021
Závod 14.00