Revoluci příští rok nečekejte, připomíná šéf Mclarenu

Andreas Seidl předpokládá, že první vůz vzniklý pod taktovkou Jamese Keye bude spíše evolučním stupněm letošního monopostu.
Revoluci příští rok nečekejte, připomíná šéf Mclarenu

James Key do McLarenu přestoupil v prvních měsících letošního roku z Toro Rosso, kde si vybudoval slušné renomé. Vůz McLarenu určený pro sezonu 2020 bude prvním, který ponese jeho rukopis. Key do wokingského týmu přišel v době, kdy se tým po několika mizerných sezonách začíná výrazně zlepšovat.

I proto si šéf týmu Andreas Seidl myslí, že by nebylo rozumné zcela změnit filosofii a odklonit se od základů, na jakých je postaven letošní vůz MCL34.

„Bude to první auto vzniklé pod vedením Jamese Keye. Vzhledem k tomu, že technické regule budou prakticky nezměněné, řekl bych, že příští rok pro nás bude spíš evoluční než revoluční. Stojíme totiž na dobrých základech.

Se současným vozem jsme se toho hodně naučili, víme, jaké má slabiny, a samozřejmě bychom je pro příští sezonu rádi odstranili. Další krok ve zlepšování vozu je jasný – poprvé za hodně dlouhou dobu začít s pracemi včas.

Hned po zimních testech jsme vybudovali koncept monopostu pro další sezonu. Oproti předešlým letům je to změna. Tento fakt, společně s tím, že máme jasného jediného technického ředitele, je hodně nadějný. Jsem optimista, že se posuneme dopředu.

Samozřejmě musíme zůstat realisty. Jak už jsem několikrát řekl, kouzla neexistují a ztráta na čelo je pořád obrovská. Určitě bychom se ale napřesrok pokusili vměstnat někam do přední části pole,“ řekl Seidl.

Foto: Getty Images / Lars Baron

Další článek: Magnussen by poslal F1 zpět na Nordschleife. Máme spoustu skvělých okruhů, říká

13:15 | Sergio Pérez je dnes v továrně Red Bullu.
10:36 | Dánský pilot Frederik Vesti, který vloni skončil čtvrtý ve F3, se stal juniorským jezdcem Mercedesu.
9:18 | Jenson Button dnes slaví 41. narozeniny.
18. ledna | Monacký autoklub popřel spekulace, podle kterých by letošní Grand Prix Monaka měla být zrušena. Závod se prý pojede (vloni chyběl v kalendáři F1 poprvé od roku 1955).