Renault zvažuje, že okopíruje motor Mercedesu

Ve Viry-Chatillon už zaburácel (zahvízdal) motor Renaultu, který bude použit příští rok…nebo spíše jeho první verze.
Renault zvažuje, že okopíruje motor Mercedesu

V případě Ferrari je prý jedním z problémů pohonné jednotky turbodmychadlo. Paradoxem je, že právě ono je také jednou ze silných stránek Mercedesu.

Kompresor a turbína se nacházejí u Mercedesu na opačných stranách motoru. To má mít řadu výhod včetně chlazení a lepší aerodynamiky vozu. Půjde touto cestou i konkurence?

„Určitě se díváme po jiném řešení“, říká šéf traťových operací Rémi Taffin na otázku, zda je koncept Mercedesu zaujal.

Taffin ale současně zdůrazňuje, že pohonná jednotka v příštím roce neprojde tak radikální změnou. Částečně je to způsobeno postupným zmrazováním jejich vývoje.

Jak je to se zmrazením vývoje pohonných jednotek? 

Jak je to se zmrazením vývoje pohonných jednotek? 

„Nový motor není o mnoho jiný. Základ je fakticky stejný, ale můžeme změnit mnoho věcí. Když jsme se nedávno bavili o motoru V8, tak jsme zjistili, že jeho poslední verze byla velmi podobné té z doby před šesti, sedmi lety, ale asi 90 procent součástek bylo odlišných. Když jste se ale na ně podívali, vypadali velmi podobně. Totéž bude platit pro příští rok. Nějaké změny přijdou, ale nebude to nic dramatického.“

Diskuze (23) Další článek: Fotogalerie: Velká cena Maďarska 1999-2013
13:34 | Ferrari bude mít v Suzuce 10 sad superměkkých pneumatik. odkaz
24. září | Giovinazzi nahradí Ericssona. Zatím tedy jen pro FP1 v Soči.
21. září | Hankook potvrdil, že se účastní výběrového řízení FIA na dodávání pneumatik pro F1.

GP Ruska 2018

Pátek 28. září 2018
1. trénink 10.00–11.30
2. trénink 14.00–15.30
Sobota 29. září 2018
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 30. září 2018
Závod 13.10