U Renaultu věří, že nový okruh v Indii bude jejich vozům sedět. Senna by po nevýrazných výkonech rád znovu bodoval.
Bruno Senna by se ve Velké ceně Indie rád vrátil
mezi bodující jezdce. "Indie bude naprostá cesta do
neznáma. Nikdo tu nikdy nezávodil. Zatím nevíme,
jak se tu bude naše auto chovat," uvedl Brazilec.
Podle profilu tratě věří, že by okruh mohl
renaultům sedět. "Zdá se, že to bude rychlá trať
vyhovující mému stylu. Těším se, až tu budu
závodit. Bude to pro všechny zkouška, kdo se učí nejrychleji."
Vitalij Petrov odstartuje do závodu na okruhu Buddh
International s penalizací pěti míst na startovním
roštu, kterou si vysloužil za sestřelení Michaela
Schumachera v Koreji. Také on si možnost závodit na
neznámém okruhu užívá. "Je to dobrá výzva pro
jezdce, nikdy nemůžete vědět, co můžete očekávat.
Než ujedete pár kol, je těžké odhadnout, co se bude
dít," tuší Rus, který by rád navázal na zrychlení,
které tým prokázal v posledních závodech.
Technický ředitel James Allison upozornil, že díky
simulacím si už tým mohl vyzkoušet nastavit
optimální zpřevodování, zadní křídlo,
pérování či světlou výšku a optimalizovat spotřebu paliva, chlazení
či DRS. "Přesto zůstávají některé oblasti, na které
můžeme reagovat až po výjezdu. Například přilnavost
asfaltu, vliv hrbolů na zavěšení či opotřebení
pneumatik. Například tříprocentní odchylka v úrovni
přilnavosti asfaltu může činit až sekundu na kolo,"
přiznal.