Renault: Španělsko a Monako přežijeme, Kanada bude klíčová

Renault nadále pracuje na zlepšení své pohonné jednotky. Ve Španělsku a v Monaku nebude výkon motoru tak důležitý, ale do GP Kanady chce Renault ještě pořádně zapracovat a přiblížit se ke konkurenci z Mercedesu.
Renault: Španělsko a Monako přežijeme, Kanada bude klíčová

V Barceloně sice najdeme více než kilometr dlouhou rovinku, ale výkon motoru zde bude až třetím nejdůležitějším prvkem. Mnohem podstatnější je aerodynamika a práce s pneumatikami. Zejména v tom prvním se Red Bull cítí více než silný. Existuje tak možnost, že piloti Red Bullu dokáží v závodě stříbrné šípy pořádně prohnat.

Méně důležitý výkon motoru na katalánském okruhu ale nenechává Renault usnout na vavřínech. Francouzi si uvědomí, že každé i nepatrné zlepšení je důležité.

„Před Montrealem se chceme dostat k něčemu, co je velmi blízko sta procent”, říká provozní šéf Renaultu Rémi Taffin.

Jak jsou na tom piloti s jednotlivými částmi pohonné jednotky – podívejte se na statistiky sezóny 2014

Pohonné jednotky jsou již nějaký ten pátek homologovány, takže jejich vývoj není možný. Taffin přesto vidí prostor pro vývoj a to zejména v oblasti software a výkonnosti paliva.

Další článek: Týmové rozkazy se musí respektovat, říká Ricciardo

18:25 | Své kalendáře uveřejnily také F2 (celkem 14 víkendů) a F3 (celkem 9 víkendů). Termíny jsme doplnili do článku na webu.
13:19 | Dnes zasedá Světová rada motorsportu. Mimo jiné bude schvalovat kalendář F1 pro rok 2022. Pokud to bude jako obvykle, bude zveřejněn pozdě odpoledne / večer.
14. října | Podle Racingnews365 nahradí loga Hondy na overalech jezdců a zadních křídlech vozů Red Bullu pro GP USA značka Acura, což je luxusní divize společnosti Honda.
13. října | Zasedla Komise F1. Měla jednat o zákazu zahřívacích dek, ale o tom se oficiální zápis nezmiňuje. Projednala kalendář, nebo zadala Sportovnímu poradnímu výboru, aby řešil pravidla ohledně zkrácených závodů (reakce na Spa).