Renault nadále pracuje na zlepšení své pohonné jednotky. Ve Španělsku a v Monaku nebude výkon motoru tak důležitý, ale do GP Kanady chce Renault ještě pořádně zapracovat a přiblížit se ke konkurenci z Mercedesu.
V Barceloně sice najdeme více než kilometr dlouhou rovinku, ale výkon motoru zde bude až třetím nejdůležitějším prvkem. Mnohem podstatnější je aerodynamika a práce s pneumatikami. Zejména v tom prvním se Red Bull cítí více než silný. Existuje tak možnost, že piloti Red Bullu dokáží v závodě stříbrné šípy pořádně prohnat.
Méně důležitý výkon motoru na katalánském okruhu ale nenechává Renault usnout na vavřínech. Francouzi si uvědomí, že každé i nepatrné zlepšení je důležité.
„Před Montrealem se chceme dostat k něčemu, co je velmi blízko sta procent”, říká provozní šéf Renaultu Rémi Taffin.
Pohonné jednotky jsou již nějaký ten pátek homologovány, takže jejich vývoj není možný. Taffin přesto vidí prostor pro vývoj a to zejména v oblasti software a výkonnosti paliva.