Renault chystá nové komponenty. Na dynamometru dosahuje lepších výsledků z hlediska spolehlivosti.
Remi Taffin pro Motorsport.com uvedl, že komponenty zvládly 5 tisíc km, na které Renault cílil.
„Je zřejmé, že budeme muset pracovat i s komponenty, které jsme nasadili dříve, takže závady se ještě mohou objevit.“
Renault chce, aby jezdci jeho týmu i zákaznických týmů nepřekročili limitní počet čtyř komponent na sezónu. Nové motory proto nasadí ve Velké Británii nebo v Maďarsku.
„Vše je to o spolehlivosti, což nás stálo o dva měsíce více času, než bychom si přáli. Ale můžeme z toho těžit a v Baku jsme mohli získat více výkonu, což bylo na tomto okruhu dobré.“
V Baku Renault nasadil nové mapováváni motoru, což mělo zlepšit výkon motoru asi o 2 desetiny.
„V dnešní době nemusíte dělat velké změny hardwaru, abyste dosáhli velkých pokroků,“ vysvětluje Taffin.
Ve zbytku sezóny očekává Renault další zlepšení výkonu změnou software, lepším palivem i nasazením nových komponent.
Renault se kvůli spolehlivosti musel také vracet k loňské verzi MGU-K. Francouzi mají stále za cíl nasadit novou verzi ještě v této sezóně.
Foto: Getty Images / Mark Thompson