Tým Renault získal ve třech závodech třicet bodů a přiznává, že výsledky jsou lepší než výkonnost vozu. Přesto chce zaútočit na tým z velké čtyřky - Mercedes GP.
"Myslím, že je můžeme překonat, protože v tuto chvíli jsou jen těsně před námi v kvalifikační rychlosti, zatímco v závodní rychlosti se v Malajsii zdálo, že máme navrch," řekl technický ředitel francouzské stáje James Allison. "V Číně budeme mít další vylepšení, včetně nové podlahy a alternativního předního křídla."
"I když to nemusí stačit, abychom se dostali před Mercedes v kvalifikaci, mělo by nás to k nim přiblížit. A pokud je dokážeme přeskočit na začátku závodu, věřím, že máme rychlost na to, abychom zůstali před nimi."
Renault sází na intenzivní vývoj, podle Allisona je tempo vývoje aerodynamiky v Enstonu dvakrát větší než loni. Využívá k tomu moderní středisko CFD, které stojí za více než polovinou zisků v oblasti aerodynamiky. Tým nezapomíná ani na mechaniku, má rozpracované projekty úprav zavěšení a brzd. Pro zbytek sezóny má na čem stavět.
"Myslím, že jsme dosáhli toho, co jsme mohli reálně očekávat," řekl k úvodu sezóny Allison. "Protože naše výsledky předčily současnou úroveň konkurenceschopnosti vozu. Maximálně jsme využili příležitosti, které se nám nabídly, a dosáhli jsme dobrých výsledků, což je skvělý vstup do sezóny."
Tým včetně Roberta Kubici těší, že klepe na dveře top stájí. "Víme, že náš vůz není nejrychlejší, ale v závodech jsme udělali několik dobrých rozhodnutí a já se domnívám, že jsme si své výsledky zasloužili," řekl polský jezdec. "Nemyslím, že letos došlo k nějakým překvapením. Většina týmů si je výkonnostně blízko, Red Bull, McLaren a Ferrari jsou tři top týmy. My jsme těsně za nimi spolu s Mercedesem, pak je tu vyrovnaný souboj mezi Force Indií, Williamsem a Toro Rosso."