Místo změny dodavatele alternátorů se Renault snaží posílit s ním spolupráci, aby co nejdříve vyřešil nespolehlivost, která trápí jeho zákaznické týmy.
Alternátory, které dodává ke svým motorům, vyrábí Renault ve spolupráci s Magneti Marelli. Z tábora Red Bullu, který utrpěl závadami tohoto dílu nejvíc, proto zaznívá názor, že by Renault měl zvážit změnu dodavatele.
Naznačil to Sebastian Vettel a přímo to údajně prohlásil spolumajitel Red Bullu Dietrich Mateschitz. "Tak předně o to mě nikdy Dietrich nepožádal," komentoval provozní šéf Renaultu F1 Rémi Taffin. "Pokud to řekl, je to jeho názor a bylo by dobré si o tom promluvit."
Podle Taffina je ale rozumnější s Magneti Marelli spolupráci posílit, aby se problémy už neopakovaly. "Neuvažujeme o tom, že bychom se s Marelli rozešli, naopak, zkoumáme všechny možnosti a jednou z nich je zkoušení nových dílů s našimi současnými dodavateli, jako jsme to udělali v Monze."
"Spolupracují s námi velmi dobře, od Monzy pracují ve Viry (továrna Renaultu Sport F1). Jsou tam a vyrábí s námi alternátory."