Renault: Rozchod s Magneti Marelli není řešením problémů s alternátory

Místo změny dodavatele alternátorů se Renault snaží posílit s ním spolupráci, aby co nejdříve vyřešil nespolehlivost, která trápí jeho zákaznické týmy.
Renault: Rozchod s Magneti Marelli není řešením problémů s alternátory

Alternátory, které dodává ke svým motorům, vyrábí Renault ve spolupráci s Magneti Marelli. Z tábora Red Bullu, který utrpěl závadami tohoto dílu nejvíc, proto zaznívá názor, že by Renault měl zvážit změnu dodavatele.

Naznačil to Sebastian Vettel a přímo to údajně prohlásil spolumajitel Red Bullu Dietrich Mateschitz. "Tak předně o to mě nikdy Dietrich nepožádal," komentoval provozní šéf Renaultu F1 Rémi Taffin. "Pokud to řekl, je to jeho názor a bylo by dobré si o tom promluvit."

Podle Taffina je ale rozumnější s Magneti Marelli spolupráci posílit, aby se problémy už neopakovaly. "Neuvažujeme o tom, že bychom se s Marelli rozešli, naopak, zkoumáme všechny možnosti a jednou z nich je zkoušení nových dílů s našimi současnými dodavateli, jako jsme to udělali v Monze."

"Spolupracují s námi velmi dobře, od Monzy pracují ve Viry (továrna Renaultu Sport F1). Jsou tam a vyrábí s námi alternátory."

Další článek: V prvním volném tréninku byl v Singapuru nejrychlejší Vettel

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)