Zatímco většina ostatních týmů využila návrat do Evropy k nasazení největších balíků úprav od začátku sezóny, Renault bude mít jen menší novinky. Proto očekává, že by se mu mohli někteří soupeři vzdálit.
"Rozložení sil se podle mě nijak dramaticky nezmění," odhadl šéfinženýr francouzské stáje Alan Permane. "Mercedes by se nám mohl trochu vzdálit, ale máme nové přední křídlo a několik dalších aerodynamických dílů, které by nám měly pomoci udělat další krok vpřed. Není to největší z dosavadních balíků úprav, ale pokračujeme v přidávání nových dílů v každém závodě. Bude velmi zajímavé sledovat, jak se to mezi jednotlivými týmy vyvine."
V předsezónních testech se Renaultu v Barceloně příliš nedařilo, ale jeho vůz se od té doby změnil, a Permane proto nemá žádné obavy. R30 má nyní mnohem větší přítlak. Se vztyčenou hlavou jedou Francouzi do Španělska také díky výsledkům z prvních čtyř Grand Prix.
"Byl to velmi povzbuzující začátek roku a určitě jsme maximálně využili všechny šance, které se nám naskytly, což je velmi důležité," hodnotil Permane. "Víme, že rychlostně na nejlepší týmy stále ztrácíme, ale díky našim strategiím a výkonům Roberta a Vitalije jsme získali víc bodů, než jsme mohli očekávat."
Spokojený s dosavadním průběhem sezóny je také Robert Kubica. V tabulce šampionátu ztrácí na sedmém místě 20 bodů na první příčku a nechal za sebou jezdce, jako jsou Mark Webber či Michael Schumacher, kteří disponují lepší technikou.
"Pokud byste mi na začátku sezóny řekli, nebo dokonce po Bahrajnu, že budu mít 40 bodů a tři umístění v top 5, byl bych víc než spokojený," přiznal polský jezdec. "Ale zároveň je tu pár frustrací, hlavně z Šanghaje, kde mě safety car uprostřed závodu určitě stál umístění na stupních vítězů. Ale je třeba akceptovat, že to k závodům patří. Někdy máte štěstí, někdy smůlu."