Renault ozdobí kočky, novým sponzorem je čínský gigant Alibaba

Renault ozdobí kočky, novým sponzorem je čínský gigant Alibaba

Na voze Renaultu letos uvidíme kočky, které jsou logem společnosti Tmall ze skupiny Alibaba.

Novým sponzorem Renaultu se stává společnost Tmall ze skupiny Alibaba. Zatímco čínský internetový obchod Alibaba je u nás poměrně známý, Tmall působí primárně na domácím trhu. Jedná se spíše o platformu nabízející desítky tisíc značek.

Podle tiskové zprávy je Čína pro Renault klíčovým trhem. Dongfeng Renault Automotive Company chce do roku 2022 prodávat 400 tisíc aut ročně. Formule 1 může pomoci propagovat francouzskou značku v Číně.

„Jedním z hlavních cílů návratu do F1 bylo využít její globální platformu pro skupinu Renault,“ řekl Abiteboul.

„Čína byla identifikována jako trh strategického významu a partnerství s významnými společnostmi, jako je Alibaba Tmall, poskytuje příležitosti k výraznému zlepšení povědomí značky Renault v Číně.“

Podrobnosti o novém partnerství mají být uveřejněny až v březnu, takže je otázkou, zda bude logo Tmallu už na voze, který Renault představí toto úterý.

Foto: Getty Images / Clive Mason

Doporučujeme

Články odjinud