Na voze Renaultu letos uvidíme kočky, které jsou logem společnosti Tmall ze skupiny Alibaba.
Novým sponzorem Renaultu se stává společnost Tmall ze skupiny Alibaba. Zatímco čínský internetový obchod Alibaba je u nás poměrně známý, Tmall působí primárně na domácím trhu. Jedná se spíše o platformu nabízející desítky tisíc značek.
Podle tiskové zprávy je Čína pro Renault klíčovým trhem. Dongfeng Renault Automotive Company chce do roku 2022 prodávat 400 tisíc aut ročně. Formule 1 může pomoci propagovat francouzskou značku v Číně.
„Jedním z hlavních cílů návratu do F1 bylo využít její globální platformu pro skupinu Renault,“ řekl Abiteboul.
„Čína byla identifikována jako trh strategického významu a partnerství s významnými společnostmi, jako je Alibaba Tmall, poskytuje příležitosti k výraznému zlepšení povědomí značky Renault v Číně.“
Podrobnosti o novém partnerství mají být uveřejněny až v březnu, takže je otázkou, zda bude logo Tmallu už na voze, který Renault představí toto úterý.
Foto: Getty Images / Clive Mason