Renault ozdobí kočky, novým sponzorem je čínský gigant Alibaba

Na voze Renaultu letos uvidíme kočky, které jsou logem společnosti Tmall ze skupiny Alibaba.
Renault ozdobí kočky, novým sponzorem je čínský gigant Alibaba

Novým sponzorem Renaultu se stává společnost Tmall ze skupiny Alibaba. Zatímco čínský internetový obchod Alibaba je u nás poměrně známý, Tmall působí primárně na domácím trhu. Jedná se spíše o platformu nabízející desítky tisíc značek.

Podle tiskové zprávy je Čína pro Renault klíčovým trhem. Dongfeng Renault Automotive Company chce do roku 2022 prodávat 400 tisíc aut ročně. Formule 1 může pomoci propagovat francouzskou značku v Číně.

„Jedním z hlavních cílů návratu do F1 bylo využít její globální platformu pro skupinu Renault,“ řekl Abiteboul.

„Čína byla identifikována jako trh strategického významu a partnerství s významnými společnostmi, jako je Alibaba Tmall, poskytuje příležitosti k výraznému zlepšení povědomí značky Renault v Číně.“

Podrobnosti o novém partnerství mají být uveřejněny až v březnu, takže je otázkou, zda bude logo Tmallu už na voze, který Renault představí toto úterý.

Foto: Getty Images / Clive Mason

Další článek: Poslední rok s Renaultem? Marko chválí Hondu

10:30 | 24. narozeniny dnes slaví Charles Leclerc.
15. října | Své kalendáře uveřejnily také F2 (celkem 14 víkendů) a F3 (celkem 9 víkendů). Termíny jsme doplnili do článku na webu.
15. října | Dnes zasedá Světová rada motorsportu. Mimo jiné bude schvalovat kalendář F1 pro rok 2022. Pokud to bude jako obvykle, bude zveřejněn pozdě odpoledne / večer.
14. října | Podle Racingnews365 nahradí loga Hondy na overalech jezdců a zadních křídlech vozů Red Bullu pro GP USA značka Acura, což je luxusní divize společnosti Honda.