Paddy Lowe tvrdí, že za nižší rychlost Red Bullu nemůže nižší výkon Renaultu.
„Silverstone je nepochybně okruhem, který skutečně prověří auto z hlediska výkonu a aerodynamiky,“ uvedl Lowe pro Motorsport.com.
„Je zajímavé, že se Red Bull stále drží příběhu o nízkém výkonu motoru.“ Lowe říká, že Red Bull využívá většího přítlaku než Mercedes. „Proto vypadali, jako by měli méně výkonu a byli rychlejší v zatáčkách. Ale to byla jejich volba.“
„Skutečnost je taková, že v současné době není velký rozdíl mezi motory. Ale stále existují rozdíly mezi přítlakem, se kterým můžete jezdit.“
Je pravdou, že Mercedes má také dobré šasi. V Silverstonu dominoval více než v předešlých závodech. Nastavení, práce s pneumatikami, i to dnes rozhoduje o výkonu na dané trati.
„Je to jedna z těch věcí, kterou když pochopíte, tak ovládnete svět,“ vysvětluje Lowe. „Je to stejné, jako u lidí, co říkají, že je snadné nakupovat a prodávat akcie. Samozřejmě ve zpětném pohledu.“
„Musím přiznat, že za celou dobu, co jsem ve formuli 1, jsem nikdy zcela nepochopil rozmary specifických vlastností okruhu. Viděli jsme několik zajímavých změn v rozdílech (mezi týmy).“
Foto: Getty Images / Charles Coates