Renault nemá náhradní šasi, jezdci nesmí bourat

Červené vlajky, safety car,… to mohou být aktéři Velké ceny Evropy. Zdi jsou v Baku velmi blízko, přilnavost navíc asi nebude největší. Kdo nebude mít náhradní díly, může mít problém. Ten největší má Renault.
Renault nemá náhradní šasi, jezdci nesmí bourat

Jezdci Renaultu v předešlých dvou závodech bourali. Palmerovo šasi je po nehodě v Monaku na odpis. Magnussenovo utrpělo značné škody v Kanadě. Bude možné ho opravit, ale muselo zamířit do Enstone. Připravené má být podle Auto Motor und Sport pro Rakousko. Na dalším šasi Renault pracuje, hotové má být pro Německo.

Palmer si v Monaku poškodil vůz a ego, dostane nové šasi

Palmer si v Monaku poškodil vůz a ego, dostane nové šasi

Jinými slovy, Renault má v Baku jen dvě šasi. Pokud bude někdo z jezdců bourat, můžeme v neděli na startu vidět o vůz méně.

Existují také spekulace, že množství nehod není zapříčiněno nezkušenými jezdci ale tím, že se vůz R.S.16 špatně řídí. To konec konců potvrdil také Jolyon Palmer, který současně dodal, že on a ani týmový kolega nejsou žádní „crashers“.

„Vůz není snadné řídit. V porovnání s Red Bullem, což je pravděpodobně nejlepší vůz na startovním roštu, nám chybí množství přítlaku.“

Podle Palmera je těžké vůz řídit zejména hrbolatých okruzích. „Tady je to městský okruh, ale povrch se zdá být hladký, takže by to mělo být mnohem lepší.“ 

„Jsem si jistý, že si to lidé uvědomí. Nejsme jezdci, co příliš bourají, takže neočekávám, že to bude tématem roku.“

Málo náhradních dílů má prý také Felipe Massa.

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Haas o problémech s předním křídlem i nasazení vylepšeného turba

11:41 | Bývalý poradce Ricciarda od něj chce 10 milionů liber jako podíl ze mzdy a dalších smluvních prvků. Australan se bude u soudu bránit. odkaz
20. července | Závod W Series v Assenu vyhrála Emma Kimiläinen.
18. července | Haas se nám přejmenuje na Lighting Volt Haas F1 Team.... Lighting Volt je nový název Rich Energy.
18. července | Austrálie prodloužila smlouvu s F1 do roku 2025 (původní smlouva končila v roce 2023).

GP Německa 2019

Pátek 26. července 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 27. července 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 28. července 2019
Závod 15.10