Renault nemá náhradní šasi, jezdci nesmí bourat

Renault nemá náhradní šasi, jezdci nesmí bourat

Červené vlajky, safety car,… to mohou být aktéři Velké ceny Evropy. Zdi jsou v Baku velmi blízko, přilnavost navíc asi nebude největší. Kdo nebude mít náhradní díly, může mít problém. Ten největší má Renault.

Jezdci Renaultu v předešlých dvou závodech bourali. Palmerovo šasi je po nehodě v Monaku na odpis. Magnussenovo utrpělo značné škody v Kanadě. Bude možné ho opravit, ale muselo zamířit do Enstone. Připravené má být podle Auto Motor und Sport pro Rakousko. Na dalším šasi Renault pracuje, hotové má být pro Německo.

Jinými slovy, Renault má v Baku jen dvě šasi. Pokud bude někdo z jezdců bourat, můžeme v neděli na startu vidět o vůz méně.

Existují také spekulace, že množství nehod není zapříčiněno nezkušenými jezdci ale tím, že se vůz R.S.16 špatně řídí. To konec konců potvrdil také Jolyon Palmer, který současně dodal, že on a ani týmový kolega nejsou žádní „crashers“.

„Vůz není snadné řídit. V porovnání s Red Bullem, což je pravděpodobně nejlepší vůz na startovním roštu, nám chybí množství přítlaku.“

Podle Palmera je těžké vůz řídit zejména hrbolatých okruzích. „Tady je to městský okruh, ale povrch se zdá být hladký, takže by to mělo být mnohem lepší.“ 

„Jsem si jistý, že si to lidé uvědomí. Nejsme jezdci, co příliš bourají, takže neočekávám, že to bude tématem roku.“

Málo náhradních dílů má prý také Felipe Massa.

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Doporučujeme

Články odjinud