Renault navrhuje standardizovat některé díly motoru

superkliďásek  |  19. 08. 2018 12:14

Osobně řečeno, mě je nějaká technologie uplně u řitě. Chci vidět opravdové závody kde vyhrává lepší pilot a ne lepší technologie kde pilot neznamená skoro nic. Ty sis asi užíval mnoho závodů v historii f1 kdy jedno auto kroužilo půl minuty před druhým a ten byl půl minuty před třetím a říkal sis: Twl, ta technologie je tak dokonalá. To je tak vzrušující.. Ale já chci vidět závody a souboje.. a ne souboj počítačů promítnutý na trati.. Sorry..

superkliďásek  |  19. 08. 2018 12:16

To co popisuješ ty je něco jako: Na startu máme BWM alpina proti základní verzi škoda fabia.. čekáme vzrušující závod.. Tak to koukej na WEC.. tam to tak tedka máš.. velmi vzrušující..

Kimi Räikkönen Whitesnake F1  |  19. 08. 2018 11:14

Měli by přestat plakat a začít makat, howgh.

Ten žabožrout je ještě větší blbec než jsme si mysleli.
Ale logo Renaultu reprezentuje dokonale.

Narážíš na ten vtip:
Technici Audi vymysleli pohon všech čtyř kol a dali si to do loga. Technici Renaultu nevynalezli vůbec nic a taky si to dali do loga.

kobab  |  19. 08. 2018 13:56

Standartizace by Renaultu umožnila snáze snížit ztrátu na vedoucí týmy. No a aby to nevypadalo, že je Renault neschopný, zabalilo se to do keců o podvádění.

Jezis co je to za kecy? :D Jake podvadeni? Muze mi nekdo ukazat pravidlo, ktere treba porusil Mercedes kdyz prisel na vyuziti oleje? To je proste pohyb v sede zone. Pravidla se uzpusobuji podle toho, viz ten limit na olej. Tak jakepak porusovani? :D Renault je fakt jen banda neschopnych francouzu, kteri uz nejspis vzdali snahu dohnat Mercedes a Ferrari a uz si jen vyplakavaji standardizaci.

Daniel Ricciardo jenDalsi teepack  |  19. 08. 2018 09:33

Naopak právě u motoru by měla být ponechána volnost vývoje a standardizovány by měly být díly pro aerodynamiku. Dohlížet nad dodržováním pravidel pak mají odborníci a ne kde jaký AbiteMoula

Hajzlík  |  19. 08. 2018 09:32

Historie se opakuje, když někdo neví jak z konopí, tak volá po standardizaci. Tyto motory jste chtěli a dávali si je jako podmínku pro vaše účinkování v F1, takže myslím, že férová odpověď je nasr@t milý Rencku.

Fňuk, fňuk.

Forza Ferrari !!!

Jenom PR řeči, které mají zastínit to, že neví kudy kam s vývojem.

Já fakt nevím, zda se smát nebo plakat. Toto je už opravdu zoufalost.
Upřímnou soustrast Ricci a Carlosi. Sami jste si vybrali, že chcete mít v zádech motor Renault.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  19. 08. 2018 09:28

Co to plácáš, Renault je zrovinka teď v módu Ferrari, a všechno na co šáhnoj podle toho vypadá. TEC ti to brzo vytmaví, teda vysvětlí....nebo obojí......🤣
PS: slovo šáhnoj není chyba textového prediktoru, ani moje, a už vůbec to není chyba


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)