Renault navrhuje standardizovat některé díly motoru

superkliďásek  |  19. 08. 2018 12:14

Osobně řečeno, mě je nějaká technologie uplně u řitě. Chci vidět opravdové závody kde vyhrává lepší pilot a ne lepší technologie kde pilot neznamená skoro nic. Ty sis asi užíval mnoho závodů v historii f1 kdy jedno auto kroužilo půl minuty před druhým a ten byl půl minuty před třetím a říkal sis: Twl, ta technologie je tak dokonalá. To je tak vzrušující.. Ale já chci vidět závody a souboje.. a ne souboj počítačů promítnutý na trati.. Sorry..

superkliďásek  |  19. 08. 2018 12:16

To co popisuješ ty je něco jako: Na startu máme BWM alpina proti základní verzi škoda fabia.. čekáme vzrušující závod.. Tak to koukej na WEC.. tam to tak tedka máš.. velmi vzrušující..

Kimi Räikkönen Whitesnake F1  |  19. 08. 2018 11:14

Měli by přestat plakat a začít makat, howgh.

Ten žabožrout je ještě větší blbec než jsme si mysleli.
Ale logo Renaultu reprezentuje dokonale.

Narážíš na ten vtip:
Technici Audi vymysleli pohon všech čtyř kol a dali si to do loga. Technici Renaultu nevynalezli vůbec nic a taky si to dali do loga.

kobab  |  19. 08. 2018 13:56

Standartizace by Renaultu umožnila snáze snížit ztrátu na vedoucí týmy. No a aby to nevypadalo, že je Renault neschopný, zabalilo se to do keců o podvádění.

Jezis co je to za kecy? :D Jake podvadeni? Muze mi nekdo ukazat pravidlo, ktere treba porusil Mercedes kdyz prisel na vyuziti oleje? To je proste pohyb v sede zone. Pravidla se uzpusobuji podle toho, viz ten limit na olej. Tak jakepak porusovani? :D Renault je fakt jen banda neschopnych francouzu, kteri uz nejspis vzdali snahu dohnat Mercedes a Ferrari a uz si jen vyplakavaji standardizaci.

Daniel Ricciardo jenDalsi teepack  |  19. 08. 2018 09:33

Naopak právě u motoru by měla být ponechána volnost vývoje a standardizovány by měly být díly pro aerodynamiku. Dohlížet nad dodržováním pravidel pak mají odborníci a ne kde jaký AbiteMoula

Hajzlík  |  19. 08. 2018 09:32

Historie se opakuje, když někdo neví jak z konopí, tak volá po standardizaci. Tyto motory jste chtěli a dávali si je jako podmínku pro vaše účinkování v F1, takže myslím, že férová odpověď je nasr@t milý Rencku.

Fňuk, fňuk.

Forza Ferrari !!!

Jenom PR řeči, které mají zastínit to, že neví kudy kam s vývojem.

Já fakt nevím, zda se smát nebo plakat. Toto je už opravdu zoufalost.
Upřímnou soustrast Ricci a Carlosi. Sami jste si vybrali, že chcete mít v zádech motor Renault.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  19. 08. 2018 09:28

Co to plácáš, Renault je zrovinka teď v módu Ferrari, a všechno na co šáhnoj podle toho vypadá. TEC ti to brzo vytmaví, teda vysvětlí....nebo obojí......🤣
PS: slovo šáhnoj není chyba textového prediktoru, ani moje, a už vůbec to není chyba


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

14:41 | Roman Staněk skončil ve své první kvalifikaci ve F3 na 10. místě se ztrátou 3 desetin na pole position, které získal Sebastian Fernandez.
13:21 | Sezóna ještě ani pořádně nezačala a Giovinazzi už nasazuje druhou elektroniku řídicí elektroniky.
12:46 | Red Bull potvrdil, že bude mít na FIA dotazy ohledně systému DAS. Mercedes ho v prvním tréninku použil.
10:24 | Roman Staněk ve svém prvním tréninku ve F3 na osychajícím Red Bull Ringu na skvělém třetím místě z 30 jezdců! A navíc 27 kol, nejvíce ze všech.

GP Rakouska 2020

Pátek 3. července 2020
1. trénink Hamilton (1:04.816)
2. trénink Hamilton (1:04.501)
Sobota 4. července 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 5. července 2020
Závod 15.10