Ačkoliv Renault patřil v Bahrajnu mezi nejlepší vozy za kvartetem top týmů, bodově svoji formu nezužitkoval. Melbourne by mu měl vyhovovat ještě více a první cíl je top 10 v kvalifikaci.
"Myslím, že je to vzhledem k naší konkurenceschopnosti realistický cíl. Pokud to dokážeme, pak by oba jezdci měli být schopní bojovat o body," uvedl šéfinženýr Alan Permane.
Renaultu se na okruhu u Manamy dařilo v nové části tratě, která ostatním většinou nevyhovovala kvůli hrbolům. Na ty je bohatý také australský okruh, proto by mohla znovu vyniknout mechanika R30.
"Trať by vozu měla vyhovovat, protože Albert Park je hrbolatý a náš vůz zvládá hrboly dobře," vysvětloval Permane. "Viděli jsme to v Bahrajnu, kde Robert a Vitalij byli velmi konkurenceschopní na novém úseku trati, který byl velmi hrbolatý."
"Pro Melbourne máme několik nových dílů aerodynamiky, které by měly zlepšit naší výkonnost. Máme nové přední přítlačné křídlo a nový díl zadního křídla, které by měly zlepšit náš celkový přítlak."