Renault musel kvůli podlaze přibrzdit další vývoj

Renault musel kvůli podlaze přibrzdit další vývoj

Renault nasadil v Silverstonu podlahu, což je z pohledu aerodynamiky velmi důležitá část. Podlaha generuje značnou část přítlaku. Změna byla tak velká, že Renault musel téměř zastavit vývoj.

Hülkenberg v Silverstonu s novou podlahou málem skončil mezi prvními pěti, ale měl problémy s pohonnou jednotkou.

„Věděli jsme, co chceme udělat, ale také jsme věděli, že půjde o drastickou změnu ve filozofii auta,“ řekl Cyril Abiteboul pro Autosport. „Chtělo to čas.“

„Do jisté míry jsme museli téměř zastavit vývoj, protože jsme potřebovali tuto část. Otevřelo nám to nový směr vývoje pro předek auta, část okolo deflektorů a také zadní část. Nyní je to už hotové.“ 

Renault také obětoval část kvalifikační rychlosti, aby byl lepší v závodech.„Začali jsme s velmi slušnou platformou, pokud jde o kvalifikaci, ale nedokázali jsme to přenést do závodní rychlosti.“

„Udělali jsme na voze spoustu změn, abychom část výkonu z kvalifikace přenesli na výkon v závodě. Použili jsme aerodynamické i mechanické vyvážení či odpružení, abychom byli v neděli o něco konkurenceschopnější.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Doporučujeme

Články odjinud