Renault musel kvůli podlaze přibrzdit další vývoj

Renault nasadil v Silverstonu podlahu, což je z pohledu aerodynamiky velmi důležitá část. Podlaha generuje značnou část přítlaku. Změna byla tak velká, že Renault musel téměř zastavit vývoj.
Renault musel kvůli podlaze přibrzdit další vývoj

Hülkenberg v Silverstonu s novou podlahou málem skončil mezi prvními pěti, ale měl problémy s pohonnou jednotkou.

„Věděli jsme, co chceme udělat, ale také jsme věděli, že půjde o drastickou změnu ve filozofii auta,“ řekl Cyril Abiteboul pro Autosport. „Chtělo to čas.“

„Do jisté míry jsme museli téměř zastavit vývoj, protože jsme potřebovali tuto část. Otevřelo nám to nový směr vývoje pro předek auta, část okolo deflektorů a také zadní část. Nyní je to už hotové.“ 

Palmer má šanci zůstat u Renaultu, říká Abiteboul

Palmer má šanci zůstat u Renaultu, říká Abiteboul

Renault také obětoval část kvalifikační rychlosti, aby byl lepší v závodech.„Začali jsme s velmi slušnou platformou, pokud jde o kvalifikaci, ale nedokázali jsme to přenést do závodní rychlosti.“

„Udělali jsme na voze spoustu změn, abychom část výkonu z kvalifikace přenesli na výkon v závodě. Použili jsme aerodynamické i mechanické vyvážení či odpružení, abychom byli v neděli o něco konkurenceschopnější.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Další článek
18. listopadu | Hromadná nehoda Macau style... odkaz
17. listopadu | Pietro Fittipaldi vyhrál s českým týmem Lotus (Charouz) titul v rušené sérii Formula V8 3.5.
17. listopadu | World Series Formula V8 3.5, ve které nyní jezdí Charouz, končí.
16. listopadu | Norris přijel do Macau a soupeřům v první kvalifikaci nadělil sekundu.
15. listopadu | Kamuj Kobajaši potvrzen jako jezdec týmu Andretti ve formuli E.

GP Abú Dhabí 2017

Pátek 24. listopadu 2017
1. trénink 10.00–11.30
2. trénink 14.00–15.30
Sobota 25. listopadu 2017
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 26. listopadu 2017
Závod 14.00