Do nadcházející Velké ceny Evropy, která se pojede ve Valencii, si dal Renault za cíl proniknout mezi první tři týmy. K tomu mají posloužit aerodynamické úpravy, které se týkají oblasti zadního křídla.
Tým z Enstone dokázal v úvodu sezony využít
zaváhání některého ze soupeřů a celkem třikrát obsadil šestou příčku na
startovním roštu, nicméně v posledních dvou závodech bylo jeho maximem
deváté místo Nicka Heidfelda na startu Velké ceny Kanady. Šéf týmu Eric
Boullier je však přesvědčen, že rychlost R31 v kvalifikačním režimu bude v ulicích
Valencie daleko lepší:
"Tato trať by nám měla vyhovovat a já očekávám, že se v sobotu
odpoledne popereme o první tři řady."
Jak vysvětlil technický ředitel Renaultu James Alison, změny
se dočká pohyblivá klapka zadního křídla, která nabude na velikosti, a tudíž
při aktivování systému DRS poskytne jezdcům výhodu v podobě většího
prostoru, kudy bude proud vzduchu postupovat skrze zadní přítlačné křídlo:
"Jako vždy budeme mít mnoho aerodynamických vylepšení, které
tu (ve Valencii) použijeme. Nejvýraznější úpravy se budou týkat horního plátu
zadního přítlačného křídla, což by nám mělo přinést zrychlení jak v kvalifikaci,
tak také samozřejmě v závodě samotném."
Co se týče situace v šampionátu, Eric Boullier pokládá
za důležité, aby si tým udržel do letní přestávky osmibodový náskok, který má na
pátý Mercedes.
Ve stejném duchu se
vyjádřil také Vitalij Petrov, který je přesvědčen, že tým má velký potenciál a ještě
rozhodně nepředvedl naplno, čeho je schopný.
"Myslím si, že
můžeme dokázat daleko víc. Vím, že jsem něco podobného již říkal v minulosti,
ale opravdu v to věřím. I přes to, že se nám letos některé závody velmi
povedly, vím, že náš tým má na víc. Někdy jsem udělal chybu já, někdy nám moc
nevyšly zastávky v boxech. Tyto chyby musíme minimalizovat a body budou
přibývat. Okruh ve Valencii znám velmi dobře, což je pro mě samozřejmě výhodou.
Na nadcházející čtyři závody se velice těším," řekl ruský závodník.