Renault je pro sezónu 2017 optimistický, zůstává však nohama na zemi

Šéf týmu Renault Frederic Vasseur je opatrný v očekáváních pro sezónu 2017. Změna v technických pravidlech podle něj nabízí příležitost udělat velký krok vpřed.
Renault je pro sezónu 2017 optimistický, zůstává však nohama na zemi

Renault se letos vrátil do formule 1 s továrním týmem a v celkovém hodnocení obsadil deváté místo, když získal jen osm bodů. Nejlepším výsledkem přitom bylo sedmé místo Kevina Magnussena v ruském Soči.

Pro příští sezónu je nicméně Vasseur optimistický, spoléhá přitom na změnu pravidel a nového pilota týmu Nika Hülkenberga, který doplní Jolyona Palmera.

„Rok 2017 nám dává skvělou příležitost udělat výrazný krok vpřed,“ řekl Vasseur. „Změna pravidel by mohla poměrně hodně zamíchat pořadím. Vůz pro příští rok jsme začali vyvíjet celkem brzy.“

„Jezdecká sestava pro rok 2017 ukazuje naše záměry a ambice. Nico přišel do týmu v ideální době. Jak pro něj, tak pro nás. Má zkušenosti s různými týmy, včetně těch, kteří budou podle nás v příští sezóně našimi největšími soupeři.“

Renault chce mít v roce 2018 nejlepší pohonnou jednotku

Renault chce mít v roce 2018 nejlepší pohonnou jednotku

„Vedle spousty zkušeností disponuje i mládím a hladem po úspěchu. Jolyon ukázal, že se ve své první sezóně s námi velmi zlepšil. Cítíme, že máme velmi dobrou jezdeckou sestavu pro to, čeho chceme v roce 2017 dosáhnout.“

I přesto zůstává Vasseur opatrný v šancích Renaultu. Očekává sice velké zlepšení oproti sezóně 2016, uvědomuje si však, že výrazného kroku tým nedosáhne během jedné sezóny.

„Zatímco v roce 2017 bychom se měli dočkat dobrého kroku vpřed, jsme realisté v našich očekáváních, jelikož víme, že nemůžeme během jedné sezóny přeskočit celý střed pole. Všichni nicméně pracujeme na velkém zlepšení.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Sledujte F1Sport.cz na Facebooku Další článek
21:05 | Montreal zrušil závody (dva) formule E. V červenci to mělo být finále aktuální sezóny.
14. prosince | Pro @charouzracing budou v příštím roce závodit Louis Delétraz a Antonio Fuoco z Jezdecké akademie Ferrari.