Týmy s motorem Renault mohou nyní využívat režimy s vyšším výkonem než o předešlých dvou závodních víkendech.
Renault se během zimy soustředil převážně na spolehlivost, kterou chtěl také otestovat na trati. Vyšší výkon má přijít až s novými pohonnými jednotkami, které jezdci nasadí v některém z příštích závodů.
Po dvou víkendech ale Renault dovolí sobě i svým dvěma zákazníkům využívat režimy s vyšším výkonem po delší dobu. Francouzi si pochvalují dobrou dosavadní spolehlivost, i když Ricciardo musel v Bahrajnu odstoupit kvůli problému s baterií.
Šéf Renault Sport Cyril Abiteboul pro Autosport potvrdil, že zatím není jasná příčina Ricciardova problému. „Příčina je stále nejistá. Ať už to bylo šasi nebo motorem, stále nejsme přesvědčeni o prvotní příčině. Byl to elektrický problém, který samozřejmě ovlivnil baterii.“
Další vylepšení se mají týkat MGU-K, kde Renault chystá významný upgrade.
Pracuje se také na spalovacím motoru a palivu, i když týmy používají různá paliva.
Foto: Getty Images / Lars Baron