Tým Renault sice odjel z Bahrajnu s prázdnýma rukama, ale patřil mezi příjemná překvapení začátku sezóny. Navzdory ztrátě na nejlepší stáje se dokázal pohybovat v první desítce a věří, že tomu tak bude i nadále.
"Máme vůz, který by měl být schopný dovážet body v každém závodě," řekl technický ředitel francouzské stáje James Allison. "Pokud udržíme tempo vývoje, není důvod, aby tomu tak nebylo."
"Ale nesmíme zapomínat, že pořád ztrácíme sekundu na přední vozy v kvalifikaci. Sezónu jsme začali na rozumné výkonnostní úrovni a chceme ji zakončit na úrovni, kterou bych popsal jako dobrou."
Renault doprovázela v Grand Prix Bahrajnu smůla, Kubicův závod zkazila nehoda z první zatáčky, kde do něj narazil zezadu Sutil, a Petrovovi selhalo zavěšení pravého předního kola.
"Robert zajel v druhé části kvalifikace výborné kolo a ukázal potenciál vozu," hodnotil Allison. "V závodě, navzdory tomu, že byl sestřelen v prvním kole a propadl se na konec, podal bezchybný výkon. Vitalij udělal vše, co jsme po něm chtěli. Pohodlně postoupil z první část kvalifikace a i když byl svým kolem v druhé části frustrován, na nováčka to byl dobrý výkon. Navzdory tlaku prvního závodu dobře odstartoval a poté jezdil konzistentní kola. Jel si pro dobrý výsledek, možná dokonce pro body při svém debutu."
Ruský pilot měl smůlu, protože si zvolil odlišnou světlou výšku vozu než Kubica. A při tomto nastavení se závěs kola dostával do kontaktu s šasi a poškodil se.