Renault bude pro McLaren jen krátkodobé řešení, myslí si bývalý mechanik

Tarkan55  |  13. 09. 2017 21:21

Ahoj

plne souhlasim, ze to co dela McLaren je kratkodoba zalezitost uz i kvuli motivaci tymu a jejich zamestnancu. Original idea je Dennise spravna, aby mohl tym vyhravat s takovymi motory jako jsou ted, musi mit tovarni motor. Proto by od roku 2020 mel delat svuj motor, protoze Mercedes ani Ferrari ( to by byl precedent) jim ho kvuli sile McLarenu nechteji davat, protoze kdyby McLaren a Redbull meli srovnatelny motory, byly by pred Mercedesem i Ferrari, oni to moc dobre vedi.

Nicmene pro Toro Roso a Red Bull je to velmi chytry tah s Hondou, nejde jenom o penize za motory ktere Toro Rosso nebude asi platit, ale Red Bull muze prijit celkem jednoduse k tovarnimu motoru POKUD ho Honda vyladi, coz se treba za rok stat muze. Pak by Red Bull mel tovarni motor a McLaren by porad byl jenom zakaznicky tym a byl by na tom stejne jako Red Bull ted, coz neni sila na vyhru ani v jednom sampionatu.


O podia nebude McLaren bojovat ani omylem.😆😝

Překvapují mě ty komentáře o tom, že by Mclaren rozhodně nezvládl vývoj vlastního motoru, nebo naopak že v něm bude na 100% úspěšný. Chci být taky takový insider jako vy
Pokud se Mclaren rozhodne pro vlastní motor, tak to bude super a nezbývalo by nic jiného, než popřát hodně štěstí

Forza Seb! Forza Kimi! | Forza Ferrari!

Super, podpisuji se pod tento komentář!
Podívejte se na Ferrari, to je vzorem toho, jaký úspěch lzes stvořit i s místními Italy!!!
Sází na své oddané pracovníky, na ty, kteří milují Ferrari a ty, kteř dokážou budovat úspěchy. Nepotřebijí velká jména! Není tam ani Newy, Brawn, Lowe, Cowell nebo Costa. My víme o Binnotovi v podstatě až od tohoto roku. A co dokázal jeho tým? Neskutečný úspěch, dostihli Mercedes.

Takže tvrdit, že na to McLaren nemá, je asi stejně zcestné, jako tvrdit, že na to nemá Ferrari. Co my víme, jací géniové sedí v automotivu a v App tech.

1.BUT, 2.ROS, 3.ALO, 4.HUL

Co si budeme povídat, nebude to za rok ani za tři. Ale pokud se to povede, tak si Mclaren nesmírně pomůže. Teď je pořád závislý na vnějších dodavatelích a vidíme jak to končí.

Forza Seb! Forza Kimi! | Forza Ferrari!

Překvapují?

- Kolik stojí vývoj motoru s komponentami?
- Jaké vybavení na vývoj je třeba? Jak dlouho trvá jeho výroba, kolik stojí?
- Jaké personální vybavení je třeba? To jako zajdou na pracák a mají konstruktéry a technology? Ti lidé se zkušenostmi z F1 prostě nejsou a jiní se moc nehodí, jinak hrozí totéž, co u Hondy. A to tam Hasegawa měl aspoň zkušenosti jako šuplík u F1.

Atd.

Někde v článku jsem četl, možná také někdo další to četl také, že jedno z oddělení McLarenu ví, kde je problém s motorem Honda (tedy s jeho fungováním). Ovšem tehdy to ještě nebylo sloučené.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 09. 2017 14:34

1.BUT, 2.ROS, 3.ALO, 4.HUL

Honda těch problémů měla více.

Já ale netvrdím, že to bude jednoduché, levné, okamžité a už vůbec netvrdím, že se to musí povést.
Já jen prostě věřím, při vší úctě, lidem v Mclarenu více než lidem v diskuzích, že vědí co dělají.

Forza Seb! Forza Kimi! | Forza Ferrari!

Ekonomicky to zatím nedává smysl a hlavně by (asi) nesehnali lidi trochu schopné a se zkušenostmi.
Motory po roku 2020 - tam se budou znova rozdávat karty

josef.po  |  13. 09. 2017 11:48

Samozrejme, ze to je kratkodobe reseni. Vlastne je to i jedine mozne reseni. Honda naprosto zklamala na cele care a problem je hlavne v tom, ze ani nevi jak situaci resit. Specifikace 5, 6, 7 a vlastne je situace porad stejna, ne-li horsi. Dalsi podobny rok si McLaren uz proste dovolit nemuze.

Mercedes jednoznacne rekl, ze jeho motor pro McLaren neni dostupny, Ferarri deklarovalo to same a je jedno jestli se motor bude jmenovat Ferarri, Lancia nebo Alfa Romeo.

Honda zazila jedno z nejvetsich fiask posledni doby, kteremu se muze rovnat jen fiasko firmy Takata. Argumenty, ze Honda je nejlepsi motorar na svete, protoze meli nejlepsi atmosfericke motory jsou naprosto zcestne. Je to jako rict, ze portugalci jsou nejlepsi, protoze kdysi staveli nejlepsi lode a vladli 1/4 sveta.

Proste doba je jinde a Honda naprosto zaspala a vubec nema predstavu jak soucasny stav resit. Je to uplne stejne jako s Toyotou a s Hondou jako tymem. Penize, zazemi, nejvyssi cile, ale realita je naprosto jina. To co se deje Honde neni jakesi vyboceni, ale bohuzel uz spise standard.

Ano, jednou se Honda asi zvedne, ale za 3 roky to nebude.

Pravda.
Koho by jsi navrhl, kdyby se opět McLaren rozhodoval pro exkluzivní dodavatelství? BMW, VW nebo GM nebo někdo jiný?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 09. 2017 11:58

1.BUT, 2.ROS, 3.ALO, 4.HUL

josef.po  |  13. 09. 2017 12:10

Tak uplne neverim, ze by se BMW vratilo do F1 v jakekoliv podobe. Spise bych to videl na obnoveni spoluprace s Porsche (VW) a pokud Honda uspeje, tak mozna navrat k nim.
Po roce 2021 bych nezavrhoval ani Cosworth, ktery se nechal slyset, ze po zjednoduseni motoru by uvazoval o dodavkach.

Muj typ, prani, moznosti je McLaren-Porsche.

Honda dnes neví, kam dál?
Mohu poprosit o zdroj těchto informací? Nějak se mi to nezdá.

josef.po  |  13. 09. 2017 14:50

Podivejte se na stav sampionatu, pocet odstoupeni a duvody. Vyjadreni Hondy k motorum a dalsim krokum.

Ano, dovolim si tvrdit, ze Honda v tuto chvili nevi kam dal, viz. opet nova koncepce. Ano Honda mozna sve problemy vyresi, ale neni to otazka pro pristi sezonu. Honda naprosto hrube podcenila jak pripravu, tak celou koncepci stavajiciho motoru.

Raikyx  |  13. 09. 2017 11:21

To, že si Mclaren bude stavět ze dne na den motory sám je nesmysl, který můžou bašit jen naivky typu Míši a nebo ERACERA. Stavba motoru F1 je tak specifická, finančně a hlavně inženýrsky náročná, že musíte mít balík financí od utomobilky, inženýry s dlouholetými zkušenostmi a motorárnu na úrovni. Není náhodou, že Denis před lety jak sám řekl uvažoval o odkoupení motorárny od BMW, které tehdy z F1 odcházelo pro MCL. nakonec z toho upustil, protože jak sám řekl MCL na to neměl lidi ani peníze. A to byl tehdy v mnohem lepší situaci než dnes....

Fernando Alonso Piskotek2007  |  13. 09. 2017 11:26

Přečti si ten článek od McLarenu, možná pak pochopíš že McLaren rozhodně nemá v úmyslu tam utopit své jmění, je to jen možná teorie pokud motory v F1 budou opravdu levnou záležitostí. I tak nic neslibujou, když najdou výborného motoráře je to pro ně výhodnější, vše je otevřené.

Raikyx  |  13. 09. 2017 11:28

haha... aby byly motory do F1 levnou záležitostí v dnešní době, tak to by musely být V1 po vzoru Hondy....

Fernando Alonso Piskotek2007  |  13. 09. 2017 11:30

.... tak ty tomu s V1 hodně rozumíš

Fernando Alonso superklidas  |  13. 09. 2017 11:52

Míšo, ty tomu rozumíš nejvíc.. ale asi sis nevšiml že honda za dodávky motorů navíc dodávala i kotel prachů.. A McL nebyl schopen s tím udělat nic.. No jo, platili přeplaceného ručníkáře..


1 2 3 4

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18. listopadu | Hromadná nehoda Macau style... odkaz
17. listopadu | Pietro Fittipaldi vyhrál s českým týmem Lotus (Charouz) titul v rušené sérii Formula V8 3.5.
17. listopadu | World Series Formula V8 3.5, ve které nyní jezdí Charouz, končí.
16. listopadu | Norris přijel do Macau a soupeřům v první kvalifikaci nadělil sekundu.
15. listopadu | Kamuj Kobajaši potvrzen jako jezdec týmu Andretti ve formuli E.

GP Abú Dhabí 2017

Pátek 24. listopadu 2017
1. trénink 10.00–11.30
2. trénink 14.00–15.30
Sobota 25. listopadu 2017
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 26. listopadu 2017
Závod 14.00