Té hrozí sankce za porušení Concordské smlouvy.
Týmy Renault a BMW Sauber v současné době čekají, jak dopadne posouzení rozhodnutí Toyoty porušit principy Concordské dohody a odejít z formule 1. Každý ale z jiných důvodů.
FIA a FOM nyní posuzují právní důsledky Toyoty porušit svůj závazek účasti ve formuli 1 nejméně do roku 2012. Vyloučit nelze ani případné sankce. Avšak právě výsledek této analýzy je důležitý jak pro Renault tak pro BMW Sauber.
Jediná možnost týmu BMW Sauber dostat se na start velkých cen roku 2010 je, že některý z účastníků startovní listiny odejde. BMW Sauber, který našel nového majitele v podobě společnosti Qadback, ale musí počkat na formální výsledek posouzení FIA a FOM. Až poté může FIA přidělit třinácté místo týmu BMW Sauber.
Oproti tomu Renault zvažuje, jaké jsou možnosti odchodu z formule 1. Ještě před skandálem Singapur 2008 Renault zvažoval přenechání týmu jeho šéfovi Flaviovi Briatoremu. Ten ale dostal od FIA nepřímý doživotní zákaz činnosti, a tak tento scénář padl. V současné době není komu tým po vzoru Hondy a Rosse Brawna předat, a tak Renault čeká, jaké případné postihy padnou na Toyotu.
To má samozřejmě přímý dopad na Roberta Kubicu, který již má s Renaultem smlouvu na rok 2010. Pokud by Renault odešel, Kubica byl opět volným agentem a zájem by měl Mercedes, dříve Brawn.
Norbert Haug v neděli prohlásil, že jezdecké složení týmu Mercedes bude překvapivé, ale podobně jako Renault a BMW Sauber i Mercedes nejspíš počká až na to, jak dopadne Toyota. Dá se předpokládat, že rozhodnutí může přijít se zasedáním Světové rady motorsportu 10. prosince 2010.