Skončila tříletá sponzorská smlouva Red Bullu s kryptoměnovou společností Bybit.
Na webu Red Bullu už nenajdeme logo společnosti Bybit, takže lze očekávat, že tříletá smlouva nebyla prodloužena a ke konci roku vypršela.
Loga společnosti Bybit se objevovala na předních křídlech nebo na kokpitu vozu. Smlouva byla podepsána před sezónou 2022 a předpokládalo se, že má hodnotu 50 milionů dolarů ročně.
Podle informací webu RacingNews365 jednaly Bybit a Red Bull Racing o nové smlouvě, ale nedokázaly se dohodnout.
Kromě výpadku 50 milionů dolarů ročně od Bybit čeká Red Bull také nižší příjem z komerčních práv. Rozdíl mezi prvním a třetím místem v šampionátu by měl být asi 18 až 20 milionů dolarů.
Skončila také spolupráce se společností Telcel mexického miliardáře Carlose Slima. Nesouvisí to ale ani tak s odchodem Péreze, jako spíše s tím, že Red Bull oznámil rozšířené partnerství s konkurenční telekomunikační firmou AT&T.
Z webu Red Bullu po Novém roce zmizelo také logo latinoamerické společnosti Claro. Skončila rovněž spolupráce s mexickou firmou inter.mx, která se věnuje nabídkám pojištění. Naopak logo Tequila Patrón zatím na webu zůstává.
Na druhou stranu přišli noví sponzoři – krátce před Vánocemi bylo oznámeno vícelé partnerství s brokerem AvaTrade.
V listopadu byl oznámen příchod společnosti Neat, která se stane partnerem pro „videokonference“. Kvůli tomu skončilo partnerství s HP a Poly.
Titulárním sponzorem Red Bullu i nadále zůstává Oracle. Do rozpočtu týmu má přinášet 100 milionů dolarů ročně.