Při konstrukci ohebného předního křídla Ferrari zřejmě nechybovalo tolik, jak si myslí. Vibrace, kterými trpěl Felipe Massa, mají původ v efektu DRS.
Ferrari jezdí od Koreje s předním křídlem, které se ve vysokých rychlostech ohýbá a zlepšuje tak svoji efektivitu, Maranellští se inspirovali u Red Bullu. Ovšem na voze Felipeho Massy přední křídlo vibrovalo v Indii a Abú Zabí tak, že mu ho tým raději vyměnil.
Německý Auto Motor und Sport, jenž se odvolává na zdroj přímo z Red Bullu, prozradil, jak k tomuto jevu dochází. Takové vibrace poznali i Vettel a Webber.
Tyto vibrace křídla nastávají na konci rovinek, když jezdec používá DRS, tedy když má sklopenou část zadního křídla. Snížení přítlaku na zadním křídle způsobuje vychýlení aerodynamické rovnováhy směrem dopředu, takže se přední náprava ocitá pod větším tlakem.
A pokud je při tom tlak v předních pneumatikách příliš nízký, přední křídlo se příliš přiblíží povrchu tratě a přísavný efekt způsobí, že se jeho okrajové části rozkmitají a chvílemi dřou o zem.
Ferrari si původně myslelo, že tyto problémy působila konstrukční vada křídla, navíc na něm udělalo několik drobných úprav. V Abú Zabí měl ale Massa stejné problémy jako v Indii.