Mercedes a Ferrari odstartují do závodu na měkkých pneumatikách. Ostatní z první desítky na superměkkých.
Pozor si budeme muset dávat především na jezdce Red Bullu. V Austinu tým jezdcům strategie rozdělil, v Mexiku odstartují oba na superměkké sadě.
Rudým býkům ve druhé řadě to může pomoci proti Mercedesu na startu a v prvních zatáčkách. Poté se z výhody stane zřejmě spíše nevýhoda a Red Bull bude muset spoléhat na odlišnou strategii jako celek.
„Dali jsme oběma vozům tyto pneumatiky, protože věříme, že je to lepší strategie pro naše auto a náš závod,“ řekl Horner pro Motorsport.com.
Šéf Red Bullu přiznal, že Red Bull tento postup vymyslel už před kvalifikací a že také počítal s tím, že Mercedes se bude snažit do Q3 dostat na měkké sadě.
Pirelli doporučuje na superměkké sadě odjet maximálně 18 kol, na měkké pak 22. Wehrlein ale dokázal v sobotu odjet na měkké 34 kol a Hamilton na superměkké 22 kol.
Jezdci, kteří odstartují na měkké sadě, by mohli zkusit odjet závod jen na jednu zastávku. U Red Bullu pojedou určitě na dvě.
Jaké pneumatiky mají jezdci pro závod
Foto: Pirelli