Red Bull to zkouší jinak, vyjde mu odlišná strategie?

Mercedes a Ferrari odstartují do závodu na měkkých pneumatikách. Ostatní z první desítky na superměkkých.
Red Bull to zkouší jinak, vyjde mu odlišná strategie?

Pozor si budeme muset dávat především na jezdce Red Bullu. V Austinu tým jezdcům strategie rozdělil, v Mexiku odstartují oba na superměkké sadě.

Rudým býkům ve druhé řadě to může pomoci proti Mercedesu na startu a v prvních zatáčkách. Poté se z výhody stane zřejmě spíše nevýhoda a Red Bull bude muset spoléhat na odlišnou strategii jako celek. 

„Dali jsme oběma vozům tyto pneumatiky, protože věříme, že je to lepší strategie pro naše auto a náš závod,“ řekl Horner pro Motorsport.com.

Šéf Red Bullu přiznal, že Red Bull tento postup vymyslel už před kvalifikací a že také počítal s tím, že Mercedes se bude snažit do Q3 dostat na měkké sadě.

Pirelli doporučuje na superměkké sadě odjet maximálně 18 kol, na měkké pak 22. Wehrlein ale dokázal v sobotu odjet na měkké 34 kol a Hamilton na superměkké 22 kol.

Jezdci, kteří odstartují na měkké sadě, by mohli zkusit odjet závod jen na jednu zastávku. U Red Bullu pojedou určitě na dvě. 

Jaké pneumatiky mají jezdci pro závod

Klepněte pro větší obrázek

Foto: Pirelli

Další článek: Fotogalerie: Sobota před GP Mexika 2016

12:32 | Sainz a Leclerc se příští týden svezou ve voze SF71H z roku 2018. Každý bude jezdit jeden den.
9:12 | Lando Norris dokončil karanténu a z Dubaje se vrátil do Velké Británie.
20. ledna | Loňský vůz Alfy Romeo měl označení C39, letošní bude mít C41, protože C40 je již dávno rozpracovaný vůz pro rok 2022 (původně 2021).
20. ledna | Alfa Romeo dnes potvrdila datum a místo prezentace 22. února ve Varšavě.