Red Bull splnil úkol a je nejlepší i na rychlých okruzích

Vettel ovšem varuje před předčasným jásotem. V sobotu se žádné body nerozdávají, byť výchozí pozice jen těžko mohla být lepší.
Red Bull splnil úkol a je nejlepší i na rychlých okruzích

Sebastian Vettel Monzu miluje. Jak by také ne, když tu před pěti lety vyhrál svůj první závod. Tehdy závodil ještě v barvách Toro Rosso. Před rokem se v Itálii radoval Hamilton, letos jsou karty rozdané tak, že největší šanci na vítězství má právě Vettel.

"Nečekali jsme, že tu budeme tak silní, a nakonec máme oba vozy v první řadě. Je to díky dřině všech členů týmu. Pracují často přesčas. Máme za sebou roky, kdy jsme měli dobrá auta, ale ta obvykle nebyla tak dobrá v jízdě s nízkým přítlakem. V tomto ohledu si myslím, že jsme náš domácí úkol zvládli. Na tomto okruhu jsme byli jednou dole, jednou nahoře. Zatím to vypadá, že tentokrát jsme zase nahoře! Vůz se řídí skvěle. Počkejme si ale do zítřka, za dnešek žádné body nedostaneme," řekl Vettel.

Že je v současnosti Red Bull prakticky nedostižný i na rychlých tratích, dokazuje rovněž Mark Webber. Ten sice na týmového kolegu nestačil, nicméně byl rychlejší než celý zbytek pole, a na roštu se tudíž zařadí do první řady.

"Po včerejšku jsme věřili, že můžeme útočit na první řadu. Člověk ale nikdy neví, a tady i v Belgii jsme si mohli všimnout, že pole někdy bývá pěkně promíchané. Celkově jsme ale zůstali silní a můžeme se soustředit sami na sebe. Kluci z týmu odvedli parádní práci. Na téhle trati není úplně snadné všechno správně trefit. Konečný výsledek představuje pro tým maximum. Pro mě ostatně také. Seb tu byl vždy velmi silný a je tu jen těžko k poražení. Doufám, že mě zítra čeká povedený závod," nechal se slyšet Webber.

Další článek: Hamilton: V kvalifikaci jsem jel jako idiot, za výsledek si můžu sám

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)