Red Bull si měl podle magazínu Auto Motor und Sport stěžovat na konkurenční McLaren.
Red Bull získal podezření, že si McLaren pomocí nedovoleného triku obstarává extra informace o teplotě některých dílů vozu. Závodní stáj z Wokingu údajně vytvořila otvor v blízkosti brzdových kotoučů, aby do něj mohla vložit senzory pro měření teploty ráfků a pneumatik.
Používání podobného řešení je sice ve formuli 1 povoleno, ale pouze během pátečních tréninků. Od soboty dál, včetně závodů, již takové senzory není možné využívat.
Jak uvedl německý magazín Auto Motor und Sport (AMuS), Red Bull měl za to, že McLaren sbírá nedovoleným způsobem data i během závodů, což mu mělo pomoci především při závodech v Miami, v Imole a v Barceloně. Připomeňme, že při těchto velkých cenách byly vozy z Wokingu velmi konkurenceschopné i v pozdějších fázích závodu při jíízdě na opotřebovaných pneumatikách. Extra otvory navíc mohly přispívat k chlazení brzd.
FIA proto provedla provedla u McLarenu kontrolu. Žádné pochybění však nenašla, když otvory pro senzory byly během kontrol v Rakousku a ve Velké Británii zalepené.