Red Bull představil vlastní řešení ochranného oblouku

Red Bull na sociálních sítích poprvé představil podobu vlastního řešení ochranného oblouku.
Red Bull představil vlastní řešení ochranného oblouku

Řešení Red Bullu je odlišné od toho, co během testů zkoušelo na voze Ferrari. Oblouk disponuje „plexisklem“ a nemá jeden pilíř před hlavou jezdce.

Podobné řešení má své výhody (např. lepší viditelnost) ale i nevýhody (přítomnost plexiskla v kombinaci s deštěm, nečistotami) a nepochybně vypadá lépe.

FIA se ale nechala slyšet, že řešení v podobě svatozáře, které zkoušelo Ferrari, je nyní preferovanou variantou. Návrh Red Bullu podle FIA nebyl testován. 

Video: první test ochranného oblouku

Video: první test ochranného oblouku

Další článek: Renault: počet spotřebovaných žetonů není důležitý

10:36 | Podle Auto Hebdo u Renaultu končí šéf motorářů Rémi Taffin. U týmu pracuje 22 let.
18:53 | Dan Ticktum už není vývojovým jezdcem Williamsu. Tým s ním ukončil spolupráci.
15:45 | Ferrari oznámilo, že prohlídka vozu Charlese Leclera, do kterého narazil Lance Stroll, ukázala, že jeho motor je natolik vážně poškozen, že ho nebude možné opravit. Leclerca tak čekají penalizace.
3. srpna | Mladíci testují. Theo Pourchaire se ve středu sveze s vozem Alfy Romeo z roku 2018 v Maďarsku. Na trati nebude sám, probíhají tam testy 18palcových pneumatik. Oscar Piastri jezdí v Monze s vozem Renaultu ze stejného roku.