Testy ve španělském Jerezu nedopadly pro obhájce Poháru konstruktérů úplně ideálně. Rakouský tým odjel za celé čtyři dny pouhých jednadvacet kol a ze Španělska tak odjel ne příliš pozitivně naladěn. Majitel stáje Dietrich Mateschitz však popírá, že by současné potíže měly souvislost s odchodem několika důležitých osobností z technického kolektivu Red Bullu.
Tým Red Bullu opustili šéf aerodynamiky Peter Prodromou , který v loňském roce podepsal smlouvu s McLarenem, šéf dynamiky vozu Mark Ellis a hlavní inženýr pro simulace a analýzy Giles Wood, kteří teď začali pracovat pro Mercedes.
"Současné problémy vznikají kvůlu motoru, ne kvůli našemu týmu, který má pořád přesně to potřebné know-how," brání svou stáj Mateschitz. "Tyhle počáteční problémy nás nijak moc nezaskočily. Očekávali jsme, že první testy budou náročné, navíc naše problémy by měly být do testů v Bahrajnu vyřešené.
Pravda se ale ukáže až na startovním roštu v Melbourne. Je to jen na nás a na Renaultu, abychom ty problémy vyřešili a připravili se. Zatím není žádný důvod k obavám," ujišťuje fanoušky Red Bullu jeho devětašedesátiletý majitel.