Objevilo se podezření, že by Red Bull mohl upravovat nastavení během režimu parc fermé. Po dohodě s FIA provede změny.
Red Bull včera potvrdil, že existuje mechanismus, který upravuje přední část podlahy (T-tray).
„Ano, existuje, i když je nepřístupný, jakmile je vůz plně sestaven a připraven k jízdě,“ řekl zástupce týmu.
Podle Autosportu není zařízení pro nastavení výšky nic jiného než šroubový systém, kterým může mechanik pomocí nástroje otáčet a zvyšovat a snižovat tak výšku T-tray.
Takový systém mají všechny týmy, i když se předpokládá, že ten v Red Bullu je unikátní tím, že je přístupný zevnitř vozu, takže je skrytý před zraky vnějších pozorovatelů.
Jedná se o část vozu, která je v režimu open source, takže její konstrukční detaily musí být nahrány na servery FIA a mají k nim poté přístup všechny týmy. Tímto způsobem také konkurenti mechanismus zřejmě odhalili.
To, že se mechanismus pro úpravu výšky nachází uvnitř vozu nutně neznamená, že Red Bull mění výšku v režimu parc fermé mezi kvalifikací a závodem, kdy je změna tohoto nastavení zakázána. FIA proto uvedla, že nemá žádné důkazy, že by se něco takového dělo.
Red Bull se přesto s FIA dohodl na úpravě dané části vozu. Podle Autosportu by k ní mohlo dojít už v Brazílii.