Red Bull opět požaduje nezávislého dodavatele motorů

Jakmile RB nebojuje o vítězství, tak si jen stěžujou a vymýšlejí ptákoviny. Když chtějí motor, tak ať si ho postaví.

Daniel Ricciardo jurgenb  |  21. 04. 2017 06:09

A ty když chceš mýdlo, taky si ho "uvaříš"? Když chceš auto, taky si ho složíš sám? Barák sis taky určitě postavil a denně pečeš chleba, vyfukuješ baňky pro žárovky? Procesor tvého PC sis určo taky vyrobil na koleni a i v technologiích LED monitorů se jistě vyznáš.
Se trochu prober. Jsou věci, které musíš prostě koupit, neboť nemáš prostředky či technologie k tomu, aby sis je sám postavil či vyrobil.
A to, že to neumíš, tak ti nebere právo s tím nesouhlasit nebo žádat změny.

Fire-man  |  21. 04. 2017 07:26

To ale pleteš hrušky z jabkama...
Pokud chceš LED monitor který ještě nikdo nevyrobil máš v podstatě dvě možnosti. Obejít se bez něj, nebo si ho postavit (nechat postavit) sám.
Pokud RB není spokojenej s Renault motorem ať jde ke konkurenci... třeba Honda si stěžuje, že by potřebovala víc dat
Pokud se nezavedou jednotné motory, RedBull odejde. Pokud zavedou jednotné motory odejde Ferrari, Mercedes a nejspíš i Renault. Honda by z F1 zmizela defakto nuceně, cizím rozhodnutím.
Zatím co v přvním případě odejde z automobilové soutěže výrobce limonád v druhém případě odejdou automobilové firmy. Pravděpodobně by si založili vlastní soutěž, nebo se přesunuly jinam, kde to má opodstatnění.
Cyklistům nikdo taky nenařizuje výrobce od kterého si musí koupit kolo a který model to má být, Hokejistům nenařizují hokejku jednoho výrobce, a maratoncům nikdo nenařizuje spodky! Proč by měl někdo nařizovat Ferrari, Mercedesu nebo Renaultu od koho si má koupit motor? To nedává žádný smysl.

Daniel Ricciardo jurgenb  |  21. 04. 2017 17:52

Kdo tu volá po jednotném motoru? Chce jen nezávislého motoráře. Kdysi jím býval třeba Cosworth.javascript:__doPostBack('ctl04$892_1029$ctl00$btnSave','')

K tomu vyhrožování odchodem, Mercedes a hlavně Renault vyhrožovali odchodem, pokud by se nezavedli nýnější motory a Ferrari vyhrožuje odchodem taky každou chvíli, takže nevím na co si tu v diskuzi všichni stěžujete

Forza Ferrari!

Daniel Ricciardo jurgenb  |  20. 04. 2017 20:46

Davide, sice fandíš stáji, kterou opravdu nemám rád (minulost), ale velmi si cením tvého nadhledu a toho, že věci posuzuješ dle podstaty, nikoliv dle toho, kdo to vyřkne. Fakt palec nahoru, respekt.

cern0ch  |  20. 04. 2017 20:02

Pokud někdo bude chtít jiné motory, pak hned začne hudrat Mercedes, že odejde...tohle nemá řešení

Johnczek1  |  20. 04. 2017 17:48

To jsou větší uplakánci než ti u Ferrari. V Ferrari to vždy alespoň okoření tím, že vyhážou půlku vedení teamu a další rok to zkusí znovu.

My tě chápeme,že si se jako deb*l narodil,nemusíš nám tady nic dokazovat.💋

Pepino60  |  20. 04. 2017 17:22

Tak už je to tady. Uplkánci opět brečí a to máme teprve za sebou třetí závod. Oni prostě jak nejsou na bedně, tak kňučí a hrozí odchodem z F1. No tak co?! Tak prostě táhněte!!!

Poprvé Marko řekl něco rozumného.....bohužel, nikdo nepřijde. Taky bych byl rád kdyby se Adam Parr zvedl a šel s Cosworthem k nám do Grove a pak vedle k Indiánům A Red Bull s STR by jeli na Audi.

#7 RAI #11 PER #14 ALO #26 KVY #27 HUL #55 SAI + Force India Ferrari (2001-2016) | Šéf F1 Club ČeskoSlovensko (FB) a admin online racing ligy Touring Series (WEB)

Sebastian Vettel Lilblack  |  20. 04. 2017 16:30
Daniel Ricciardo jurgenb  |  20. 04. 2017 16:16

Jak tak čtu diskuzi, tak jste možná někteří vůbec nepochopili článek.
Takže za prvé: Marko hovoří o tom, že chce nezávislého motoráře pro normální druh motorů, tzn. žádný ERS, hybrid apod. Takže tímto odpadá to, že by to ne každý zvládl.
Za druhé: Pokud to bude normální motor (bez těch hybrid technologií), tak cena do 10 míčů je dle mého reálná (dosažitelná).
Za třetí: chce motory s větším hlukem (zde snad nemůže být žádných námitek).

Připadá vám něco z těch požadavků na hlavu postavených popř. absolutně nereálných?

Nic a všechno Požadavky krásné, ale nikdo vstoupí, max. možná někdy Audi....

#7 RAI #11 PER #14 ALO #26 KVY #27 HUL #55 SAI + Force India Ferrari (2001-2016) | Šéf F1 Club ČeskoSlovensko (FB) a admin online racing ligy Touring Series (WEB)

Jenson Button El_Senor  |  20. 04. 2017 18:14

Tys alle nepochopil, ze i samotny spalovak je uz dnes hybridnim zapalovanim zazeh/diesel dost orisek, takze nic jednoducheho. Proste na to kde jake JZD mit nebude a pokud ano tak zadlouho. Proste Helmut mele nesmysly, mel by si radsi neco najit sam: Kecat umi, ale pritom si mysli, ze mu nekdo bude hledat motorare jako malemu diteti. Proc si sam neco nenajde? Vzdyt mu po roce 2021 nidko nebrani nekoho si najit, motory budou jednodusi.

Mika Häkkinen C Jay  |  20. 04. 2017 16:11

Jo, a od jednotnýho motoru už to není daleko k jednotnýmu autu - bude to přece levné a fér.
Žádný takový!

Jules Bianchi Cako88  |  20. 04. 2017 16:30

Boze....on nechce aby tento motor odoberali vsetci, ale chce nezavisleho dodavatela. Nieco take ako bol svojho casu Coswotrh. Samozrejme je jasne preco to RB chce..lebo nemaju svoj motor a je viac ako iste, ze Renault im top specifikaciu davat nebude aj ked to mozno maju zazmluvnene.

Fire-man  |  21. 04. 2017 07:32

A co je nezávislý dodavatel?
Podpisem smlouvy s Hondou z ní udělají nezávislého dodavatele...

Jules Bianchi Cako88  |  21. 04. 2017 18:31

takze Ferrari, Mercedes a Renault su uz teraz vlastne nezavisli dodavatelia, ano?

Jenson Button El_Senor  |  20. 04. 2017 14:46

Zajimalo by me, kolik je schopnych NEZAVISLYCH dodavatelu vyrobit opravdu konkurenceschopny spalovakm, tzn porazit dnes spalovak Mercedesu, Ferrari???
Kolik dodavatelu je ho schopnych dodat do 5 let od smlouvy???
Kolik dodavatelu je schopnych je v dostatecne kvalite a kvantite dodavat??? Pochybuji, ze nekde ty kapacity jsou a pokud se udelaji, tak ten motor nemuze stat pak zase par korun. Automobilky jiste vyuzivaji spoustu veci i pro vyvoj svych vlastnich motoru, takze naklady pak klesnou.
Osobne si moc nedokazu predstavit, ze se nekde vali nejaci spickovy odbornici, kteri cekaji az na to, ze nekdo vyslysi Helmutovi zvratky a pak pro Helmuta budou delat motory.
Proc si vlastne nenajde ten Helmut toho dodavatele sam? Proc si u nej ty motory neobjednaji? Vsechno smrdi tim, ze pak prijde vymasteny Helmut s napadem, ze NEZAVISLY dodavatel nestaci vykonove, je treba vsechny automobilky omezit, protoze jinak nejsme konkurenceschopni. Cela F1 pak bude pokroucena, dokurve.a jak za dob prechodu omezenych V10 na V8.
RB si musi uvedomit, ze oni nejsou nejaky ukazatel spravneho nastaveni vykonosti v F1, ze oni nemusi byt na bedne, aby bylo vse v F1 spravne.


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

14. srpna | Před 29 lety zemřel Enzo Ferrari.
14. srpna | Guenther Steiner si nemyslí, že nové partnerství mezi Sauberem a Ferrari ovlivní vztah mezi Haasem a Ferrari.
10. srpna | F1 2018 odkaz
10. srpna | Liberty prozradila, že Carey je placen podle toho, kolik F1 vydělá...

Nejčtenější články

Hamilton jmenoval dva týmy, za které by mohl jezdit. Změnu ale neplánuje

Hamilton jmenoval dva týmy, za které…

Lewis Hamilton jmenoval dva týmy, u kterých by si dokázal představit, že by by za ně v F1 jezdil. Změnu ale neplánuje. Odchod z Mercedesu podle něj znamená odchod z F1.

14.  8.  2017 | | 73 N/A
Räikkönen má v hlavě GPS a Alonsa lze zvládnout, říká Boullier

Räikkönen má v hlavě GPS a Alonsa lz…

Eric Boullier promluvil o jezdcích, se kterými během svého působení v F1 spolupracoval.

17.  8.  2017 | | 78 N/A
Ferrari podle Vettela přišlo na slabé stránky svého letošního vozu

Ferrari podle Vettela přišlo na slab…

Ferrari odhalilo slabé stránky svého letošního monopostu a ví, jak si udržet své šance v boji o letošní titul mistra světa formule 1, říká Sebastian Vettel.

13.  8.  2017 | | 89 N/A
Motokára. Stroj, na který nedají dopustit ani zkušení jezdci

Motokára. Stroj, na který nedají dop…

Motokáry jsou tradičně vnímány jako tréninkový prostředek pro budoucího hvězdy, ale ke zlepšení svých schopností jich využívá i řada předních závodníků.

13.  8.  2017 | | 11 N/A
Räikkönen: Rychlost stále mám

Räikkönen: Rychlost stále mám

Kimi Räikkönen si myslí, že má stále rychlost na to závodit na čele startovního pole formule 1.

16.  8.  2017 | | 49 N/A