Red Bull odložil zahájení stavby nového aerodynamického tunelu. Postaví ho na trochu odlišném místě.
Výstavba nového aerodynamického tunelu byla jedním z posledních rozhodnutí zakladatele Red Bullu Dietricha Mateshitze před jeho loňským úmrtím.
Red Bull už měl i stavební povolení a stavba nového zařízení měla brzy začít. Nakonec byl ale tento konkrétní projekt zrušen. Situace v kampusu Red Bullu se změnila a to mimo jiné kvůli výstavbě Red Bull Powertrains, což je zařízení, v němž Red Bull vyvíjí pohonné jednotky pro rok 2026.
Red Bull se proto rozhodl svůj tunel postavit jinde, ale k tomu bude potřebovat nové stavební povolení. Jeho vyřízení a další přípravy zaberou určitý čas. Red Bull věří, že vůz pro rok 2026 už bude vyvíjet v novém tunelu.
Red Bull vstoupil do F1 převzetím týmu Jaguar na konci roku 2004. Od té doby používá jako svůj oficiální aerodynamický tunel modernizované zařízení v Bedfordu. Tento aerodynamický tunel dříve využíval tým Arrows, ale původně byl navržen na konci 2. světové války jako zařízení pro vývoj letadel.
Minulý rok popsal šéf týmu Red Bull Christian Horner jejich současný aerodynamický tunel jako „relikt studené války“.
„Operujeme z aerodynamického tunelu, který je ve skutečnosti památkově chráněnou budovou, je to pozůstatek studené války,“ řekl Horner.
Nový aerodynamický tunel nedávno spustil McLaren. Celou novou továrnu pak staví (a už částečně otevřel) Aston Martin.