Zatímco přední přítlačné křídlo Red Bull nemusel před Belgií měnit, před Itálií se kvůli novým testům bude muset podívat na podlahu svého monopostu. Ale problémy neočekává.
Mezinárodní automobilová federace stále usiluje o naplnění pravidel, která zakazují pohyblivé aerodynamické díly. Proto se snaží zabránit používání pohyblivých předních křídel, jejichž funkčnost byla prokázána záběry ze závodů.
V Belgii testuje ohebnost předních přítlačných křídel dvojnásobnou zátěží, ale Red Bull uvedl, že přední křídlo má úplně stejné jako v Maďarsku. FIA ovšem už během letní přestávky pochopila, že tajemství pohyblivých křídel se skrývá jinde, proto týmům oznámila, že se v Monze zaměří na tuhost komponent na podlaze vozu.
"Nedokážu říct, že nás to ovlivní více nebo méně než jiné týmy," reagoval šéf Red Bullu Christian Horner pro Autosport. "Neměl jsem příležitost se na pravidla podívat detailně, museli byste si o tom popovídat s Adrianem (Neweym), ale nemyslím, že bychom z toho měli větší obavy."
"Letos jsme byli zpochybňováni již tolikrát, ať už to byly systémy na změnu světlé výšky, zavěšení nebo foukané difuzory. Byla to přední křídla a teď jsou to podlahy, takže naši lidé to berou jako kompliment, že tolik částí vozu přitáhlo takovou pozornost. Ale je to pochopitelné, když je vůz tak rychlý, hlavně jako byl v Budapešti."
Přesto Red Bull očekává ve Spa a Monze dva těžké závody, důvodem je fakt, že se jeho motor Renault nevyrovná konkurenčním jednotkám Mercedesu a Ferrari.
"Jsem si jistý, že naše výkonnostní výhoda zdaleka nebude taková jako v Budapešti, protože vlastnosti tohoto okruhu jsou zcela odlišné a životné důležitý je tu výkon motoru," dodal Horner.