Kauza foukaných difuzorů, která lehce zastínila víkend britské Grand Prix, nenašla své řešení snadno. O přijetí konečného řešení velmi usiloval Red Bull.
FIA chtěla omezit foukání difuzorů, když jezdec nešlape na plynový pedál, ale Mercedes a Renault požadovaly kvůli zajištění spolehlivosti motorů výjimky, takže se celá situace zkomplikovala. Nakonec se Red Bull a McLaren shodly, že je nejlepší vrátit se v pravidlech o dva týdny nazpět, ale chvíli jim trvalo, než přesvědčily všechny ostatní týmy.
"Do Silverstonu jsme přijeli v situaci, kdy byl podle nás Renault významně znevýhodněn," vysvětloval šéf Red Bullu Racing Christian Horner. "My jsme to zpochybnili, pravidla se změnila a Renault dostal možnost upravit své nastavení, což podle nás vyrovnalo to, co bylo umožněno některým jiným výrobcům. Pak se to změnilo znovu a to byl hlavní příběh celého víkendu. My jsme řekli, že je to absurdní, že musíme najít řešení. A nejspravedlivější řešení je se vrátit tam, kde jsme byli ve Valencii, to znamená, že nastavíte motor před kvalifikací a pak už se to po zbytek víkendu nemění."
"Podařilo se nám dosáhnout jednomyslné shody, hodně jsme o ni usilovali. Řekli jsme, že nechceme odjet ze Silverstonu, dokud nenajdeme řešení pro zbytek roku, i kdyby to mělo znamenat, že v Silverstonu budeme jezdit lehce znevýhodněni. Myslím, že se nám to podařilo, a je to ku prospěchu formule 1, fanoušků a týmů. Všichni to podepsali, tak je to teď snad všem jasné."
Red Bull nakonec jezdil na rozdíl od týmů s německými agregáty bez výjimky v novém omezení motorů, ale netroufá si odhadnout, o kolik přesně kvůli tomu zpomalil. "Bylo těžké zhodnotit, kolik jsme kvůli těm změnám ztratili, ale nejvíce se těšíme na to, že se přestane diskutovat a znovu se soustředíme na závodění místo diskuzí v pozadí," řekl Sebastian Vettel. "Uvidíme v příštím závodě, jak na tom jsme. Snad se pravidla do té doby znovu nezmění."
"Byl to těžký závod a Ferrari bylo velmi rychlé, zvlášť Fernando. Porazili nás. Musíme to akceptovat. Když jste poraženi, musíte pochopit důvody a akceptovat to. Jak jsem řekl, bylo to ponaučení. Teď je na nás, abychom se znovu soustředili a v dalších závodech podali lepší výkony. Z hlediska šampionátu je to teď velmi důležité období. Pořád jsme v dobré pozici, ale musíme na sobě dál pracovat, jinak se nám ostatní přiblíží na náš vkus až moc."
Red Bull ale neodjel ze Silverstonu moc zklamaný. Závod sice nevyhrál, ale výsledkově nedopadl špatně. "Naši jezdci jsou teď jasně na prvním a druhém místě šampionátu, navýšili jsme své vedení v poháru konstruktérů, takže to byl pozitivní víkend," hodnotil Horner. "Mimo trať se toho dělo tolik. V posledních kolech si byli naši jezdci blízko, ale kvůli třem bodům nemělo smysl skončit v plotě. Celkově vzato šlo o omezení škod, Ferrari bylo velmi rychlé, ale i tak je to velmi dobrý výsledek, druhé a třetí místo. Oba jezdci byli na pódiu přede všemi lidmi z továrny, byl to skvělý výsledek."