Red Bull nám s Ricciardem hází klacky pod nohy, říká Abiteboul

Zlucari, klidne se muzete vytasit se svymi odhady a hodit je do placu. Kolik bude ztracet Renault na spicku ve kvalde, kolik McL, kolik RB, kolik TR atd. Klidne muzeme pristi rok v Astralii porovnavat predikce a ukazat na nejvetsiho Sulina

RB-Honda kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde rejpnu do zlucaru | Do 0,3s beru jako povinnost, takze jedeme dal | Ztrata 0,3-0,7s - zklamani | Vice jak 0,7s tak jebu RB-Honda do ucha

T.E.CH  |  06. 12. 2018 11:51

Tak největší Prašulin seš tady ty, módy Hondašulin, Elšulin jsou taky tvé a nikdo na tebe nemá. Těšíme se na Elžvásty v módu Hondašulin roku 2019. Snad ta Honda bude držet a budeš nám moct dát pořádně za uši. Jistej si ale nejseš viď...

Jistej? Vzdyt ty a dalsi zlucari mate jasno, ne? Co je dnes jiste? Ze budou vykonove u spicky verim, spolehlivosti take ze bude blizko. Jinak viz podpis. Skutecnost se dozvime va Australii
Po tom co je Hodna pred Renaultem a maka na dodani motoru co bude blizko spicky, uz nema cenu resit Hondu a Renault, ale jen Honda a Mercedes. To jsou souperi.
Jinak verim, ze RB-honda bude do polovicni ztraty nez meli letos s Renaultem, tedy 0,3s ve kvalde v Australii. Renault verim, ze to take stahne, preci jen dost makaji na sasi, takze Australie kolik, 1,2-1,5s? Motor bude stale ztracet tech 30-40 koni v zavode a 60 ve kvalde. Mcl dle meho nevi, takze propadak ve stredu pole, mozna lepsi stred, ale tam bude i TR a Sauber, FI, Haas

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 06. 12. 2018 12:04

RB-Honda kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde rejpnu do zlucaru | Do 0,3s beru jako povinnost, takze jedeme dal | Ztrata 0,3-0,7s - zklamani | Vice jak 0,7s tak jebu RB-Honda do ucha

Zlucari jedou stale ty sve pecky

T.E.CH | 05. 12. 2018 16:50
Tak za prvé, on Horner moc čísel Hondy nedal. To samé Marko, ten jen odhaduje co bude. Je tam hodně víry jak bude, co je předloženo, co se očekává.
Vím že Horner tvrdil že Honda ztrácí na Renault cca +- 1%, v dané době, mám na mysli před posledním Upgrade. Nebyl důvod tomu nevěřit.

Tech 10 koni ztracela Honda po zimne, ne po posledni upgradu. To je proste davno zname zbytecne tu zamerne lzes. Po prvnim upgradu uz byla Honda pred Renaultem, resp. minimalne na stejne urovni. S druhym upgradem uz byla Honda jesne pred. Renault C-spec ani nepripravil. S nejvetsi pravdepodobnosti se jednalo jen o drobny poladeni B-spec pro paliva Exxon. Tady je take zasadni problem. Renault mel vse potrebne pro vyvoj a palivar mu sel na ruku a vysledky stali za backoru. Honda musela s palivy cekat az po RB. To vyslo take knizne, ze ted na tom bude Honda o dost lepe, protoze se ji palivar bude moci venovat hned. A take proto nemohly jit upgrady na plny vykon, protoze nemeli z techto casovych duvodu odladene paliva.

Hornera o tom kolik desetin jsou pred Renaultem. Ve kvalde o 0,6s a v zavode o 0,1s
Cas 2:50
https://streamable.com/r9945

PS: Cyrda nevi vubec jak na tom jsou, proste jen pousti PR jako Boulier. Asi stejnej frantikovskej oddil
Staci hledat clanky od zimy, jak dotahnou spicku, jak ztraceji malo, jak pripravili kvali mod, jak s C-spec padne RB na zadek a ty nam tu chces porad predhazobvat tyhle komiky jako nejaky svaty gral. McL-Renault, chapu, vlhky sen, ale nic vic. Dej se na jinou viru, tuhle jsem ve meste videl Jehovisty, Probuďte se!

RB-Honda kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde rejpnu do zlucaru | Do 0,3s beru jako povinnost, takze jedeme dal | Ztrata 0,3-0,7s - zklamani | Vice jak 0,7s tak jebu RB-Honda do ucha

Pepan A1  |  06. 12. 2018 10:10

Pořád nás tady zahlcuješ údaji o tom, jak je Honda lepší než Renault. Čísla vycucaná bůhvíkým z palce, nikoho nezajímají. Pro závodění jsou rozhodující časy na trati a body. Když vezmi poslední kvalifikaci v Abu Dhabi, tak jezdci Renaultu byli o zhruba 1,5 a 1,2 sekundy rychlejší než lepší z jezdců Toro Rosso a dokonce i Alonso na tragickém McLarenu byl o dvě desetiny sekundy rychlejší. Při Tebou uváděném vylepšení Hondy, která je údajně před Renaultem, jsou tyto údaje zarážející a pro mě nepochopitelné. A o umístění v tabulce ani nemá cenu psát. Ale Ty si určitě najdeš nějakou fantasteorii, která tyhle nesrovnalosti vysvětlí.

T.E.CH  |  06. 12. 2018 10:13

S Renaultem je to složitý, to nelze popřít, jenže s Hondou to bylo šilenství. A s tebou jako Hondamagorem, je aspoň prča. 4 roky testovaní...bude pátý rok testovaní nebo nebude?

Jinak já Renaultu nefandím, jen ho akcpetuju, nebyla lepší možnost. Mercedes by byl lepší, o tom žádná.

Jinak Horner tvrdil, že Honda ztrácí 1% a tak to i bylo v dané době. Po posledním upgrade už byla Honda lepší v kvalifikaci.

Pepan A1  |  06. 12. 2018 10:19

Mě by zajímalo, jak zareaguje, když Honda v příštím roce nebude stíhat a Red Bullu se nebude dařit. Představa, že Red Bull bojuje o to, aby byl občas v druhé části kvalifikace, je dost blbá. Myslíš, že pak Senor udělá, věren japonské tradici, seppuku v přímém přenosu?

T.E.CH  |  06. 12. 2018 10:23

Jo, přímo na Policejní stanici .

Pepan A1  |  06. 12. 2018 11:03

Staci se podivat do podpisu. Nejsem jak zlucari a dokazu si priznat chybu. Zlucari tu loni na zimu tvrdili jak McL pujde po bednach a TR bude dojizdet s 5 sekundama kvaldu. A dneska ticho po pesine.
Nechci se te dotknout, ale pokud dnes TR na jejich pomery casto bylo v Q1, tak neni asi pochyb, ze ikdyby jel RB pristi rok s letosnim motorem Hondy, tak by daval Q1 pravidelne jako ted.
Nechce to jen zlucit, ale chce to i premyslet

RB-Honda kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde rejpnu do zlucaru | Do 0,3s beru jako povinnost, takze jedeme dal | Ztrata 0,3-0,7s - zklamani | Vice jak 0,7s tak jebu RB-Honda do ucha

T.E.CH  |  06. 12. 2018 11:47

Ano spletli jsme se. To ale neříkám poprvé, ohledně Mclarenu....to nic nemění na faktu že Honda přišla do F1 jako chcankař a tři sezóny v prdeli. Když přičtu TR, tak 4 roky....testovaní. To že to někam Honda za 4 roky posunula, je logické, tomu není potřeba tleskat.Vysledek? Jsou lehce nad Renultem, v módu výkonu, spolehlivost neznámá.

Takze nezname sasi McL a problemy ktere padaji na hlavu vsech. Vykon nikdo nevi, ale s nejvetsi pravdepodobnosti byly celou dobu blizko Renaultu, apc ten take nebyl nikterak schopny. Sasi McL hodne kamuflovalo ztratu Hondy. Takze ani nespolehlivost tam byla a diky miniaturni konstrukci vetsi prvni rok nez u Renaultu. Druhy uz byl cca na urovni Renaultu. Ano zlucari rikaji chcankari, ale skutecnost byla takova, ze to nebylo to co jsme vsichni cekali, nebyl to teda zazrak, ale chcankarina jako u Renaultu za podobne penize a s novackovskym tymem. bylo to podcene a unahlene, ale opet hlavne na popud Denise tedy McL. Takze McL Honde zavaroval jak to jen slo. Dulezite je kam se kdo po tech letech podival. Letos Honda na urovni Renaultu, takze ten tvuj zlucarky soucet 3 roky u Meku a 1 u TR je totalne mimo. Honda hledala vykon, protoze ho RB chce. Renault nehledal nic a stalo se to, ze Honda je vykonejsi a Renault na pocet jednotek spolehlivejsi. Jako zlucar si vyberes to co se ti hodi a hrajes to najednou na spolehlivost. Pritom jeste za dob Meku jste to zlucari hrali na vykon a vubec by vam nevadila ze by byla Honda mene spolehliva. Klasika zlucari

RB-Honda kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde rejpnu do zlucaru | Do 0,3s beru jako povinnost, takze jedeme dal | Ztrata 0,3-0,7s - zklamani | Vice jak 0,7s tak jebu RB-Honda do ucha

Finanční strop nikdy nebude. A dokud někdo nepustí stejné prachy jako Mercedes tak je nikdy nedožene.

Toyota měla nejvyšší rozpočet v celé F1, celou dobu 2002-2009, než s ostudou odešla. Jen v penězích to nespočívá, byť svoji roli také mají.

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

... a když kdysi Benneton se Schumacherem, nebo později už jako Renault s Alonsem získali tituly, měli k rozpočtu TOP týmů hodně daleko. Můžeme si o Flaviovi myslet co chceme, ale dokázal, že je vynikající manager, a že umí porazit velké kolosy se zlomkem jejich rozpočtu. Taková osobnost momentálně Renaultu chybí. A bohužel chybí i McLarenu a Ferrari.

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci

T.E.CH  |  06. 12. 2018 09:47

Japonci při krizi odcházejí, pak přicházejí, za posledních 25 let pro F1 nulovej přínos.Povětšinou jen komix.

Tak z jednoduché úvahy musí ten soupeř pustit více peněz než Mercedes. Budeme-li uvažovat, že oba teamy mají špičkové (stejně výkonné, resp podávající stejný progress na nějakou finanční částku) tak se jich budou pouze držet.
Čert ví, kolik peněz dalo Ferrari na to, aby se na Mercedes dotáhli a mohli s nimi bojovat.

Netvrdil tu nedavno Cyrda, ze ztraceji 5-10 koni? Kazdy si udela obrazek sam, jestli ty jeho plky jsou verohodny, ale verim ze je tu vetsina soudnych, tedy mimo nekterych zlucaru.
Sainz si celou sezonu stezuje, jak musi jezdit s malym kridlem, se snizenym pritlakem a i tak jsou nejpomalejsi motory Renault na rovinkach. Staci se podivat na to s cim jezdil casto RB, oproti Mercedesu. Uz jsem to tu psl nekolikrat. A Cyrda chce tvrdit ze teda ne 10, ale jen 20? Kdyz minuly rok chybelo Ferrari 10 koni vsiml si toho vubec nekdo? U Renaultu je ztrata mnohem vyraznejsi, takze ne 20-25koni, ale takovych jejich standardni 30-35koni a ve kvalde 60-70koni.

Jinak cil Cyrdy snizit ztratu na polovinu je hodne ombiciozni. Cyrda tak rika, ze chce mit pristi rok sasi na urovni RB, protoze RB ztraci neco podobneho na spicku ve kvalde a to diky motoru.

a ze je TR za nima, tim chtel rici co? To je argument jak noha. Vypada, ze nevychodil ani devitiletku. Skoda ze neargumentoval Sauberem, ktery musi pouzivat rovnez slabsi motor nez je Renault, protoze jsou take za nima.

Pristi rok ukaze, do te doby, Renault akorat dost potopil McL. Honda v jednom sasi a jeste rozpoctovyho tymu bez vyvoje aera a s problemy s aerem a pneu skoro celou sezonu rozhodne nezklamala, protoze Q1 byla opravdu povedena a to nekdy s obema auty. Pockejme na pristi rok a skutecne porovnani motoru u 4 tovarnich tymu a 4 nejlepsich aut.
Ikdyz jak rikaji ve svete, od frantiku tak akorat croissant a zabi stehynka. Cyrda je na tom asi jako Boulier, take plodi neustale ty sve polopravdy Renault ma sanci dotahnout spicku jedine, kdyz budou zavedeny prisne fin. stropy a ani pak to neni jiste, protoze v CFD je RB spicka a technicke zazemi a i svym hov-nou zrovna ostatni neprekonava. Renault muze tak akorat dotahnout spicku, ale ve vyhledu 5 let to na tituly nevypada, bedny asi 2021, 2022 by prijit mohly pri nejakem haluz zavodu

RB-Honda kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde rejpnu do zlucaru | Do 0,3s beru jako povinnost, takze jedeme dal | Ztrata 0,3-0,7s - zklamani | Vice jak 0,7s tak jebu RB-Honda do ucha

T.E.CH  |  06. 12. 2018 09:39

Elžvásty, klasika.....co ti není ty šuline jasný na prohlášení, že jim chybí 15 až 20 kW v závodě a v kvalifikaci 40 kW. Samozřejmě dle okruhu.

těch 5-10 mělo být v závodním režimu, teď je řeč o kvalifikačním. To si nijak neodporuje.

Alonso je nejlepším jezdcem současnosti, zjistili vědci


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

10. prosince | Zajímavé. Podle webu odkaz míří bývalý šéf Porsche v LMP1 Andreas Seidl do vedení McLarenu.
7. prosince | Oprava: Gala FIA zdá se už teď. odkaz
6. prosince | Toto Wolff prozradil, že si při oslavách titulu poranil přední zkřížený vaz.
6. prosince | Jak se vám líbila letošní sezóna? Oznámkujte ji jako ve škole