Ani na Sepangu není Red Bull Racing spokojený s hodnotami průtoku paliva, které vykazuje senzor ve voze dodávaný Mezinárodní automobilovou federací.
V Austrálii byl senzor podle Red Bullu velmi nepřesný, a proto se ho rozhodl ignorovat, čímž si vysloužil diskvalifikaci za překročení povolené spotřeby paliva.
V pátek v Sepangu senzor v Ricciardově voze znovu selhal, stejně jako první den v Austrálii. „Budeme si o tom muset promluvit s Charliem (Whitingem – technický delegát FIA),“ přiznal Horner potřebu se poradit, aby se tým vyhnul dalšímu trestu.
„Aby bylo jasné, co máme dělat, pokud uvidíme rozdíly? Snad se dokážeme dohodnout na něčem, co bude rozumné.“
Australanovi selhal senzor průtoku paliva v prvním tréninku, odpoledne dostal nový. Jeho výsledky Horner zatím nezná. „Snad vykazuje stejné hodnoty jako rozvod paliva a bude fungovat správně po zbytek víkendu.“
Podle Hornera mají problémy i ostatní týmy, například v sesterském Toru Rossu se měly porouchat hned dva senzory.
Šéf rakouské stáje dodal, že s určitými nepřesnostmi je ochoten se smířit. „Pokud to (odchylka) bude 0,25 procenta, dá se s tím žít. Pokud to budou dvě procenta, s tím se žít nedá. Záleží na hodnotě.