Red Bull má nového technického ředitele

Tým Red Bull jmenoval nového technického ředitele. Podle Christiana Hornera jde o "součást evoluce" v týmu formule 1 z Milton Keynes.
Red Bull má nového technického ředitele

Do funkce byl jmenován Pierre Wache, který se k Red Bullu připojil v roce 2013 a dříve byl hlavním inženýrem.

V pozici hlavního technického ředitele u Red Bullu sice i nadále zůstává Adrian Newey, díky jmenování Wacheho však bude mít Newey více času věnovat se ve spolupráci s Astonem Martin projektu Valkyrie. Sám Newey se s týmem nicméně zúčastnil i předsezónních testů v Barceloně a zůstává jeho součástí.

„Je to součást evoluce,“ řekl pro Motorsport.com šéf týmu Horner. „Adrian zůstává hlavním technickým ředitelem. Pierre se přesunul do ústřední role coby technický ředitel, pozice Roba Marshalla jako hlavního inženýra pak zůstává nezměněna.“

Nic se podle Hornera nemění ani na pozicích dalších klíčových členů technického týmu Red Bullu. Dan Fallows zůstává vedoucím oddělení aerodynamiky a Paul Monaghan hlavním inženýrem v oblasti automobilového inženýrství.

Francouz Wache, který má doktorský titul z mechaniky tekutin, začal svou kariéru v motorsportu u Michelinu. Poté, co francouzský výrobce pneumatik odešel v roce 2006 z formule 1, přestoupil do Sauberu a následně do Red Bullu.

„Jsem si vědom toho, co tato pozice obnáší a rizika s tím spojeného,“ řekl Wache pro L'Equipe. „Netvrdím, že z toho mám strach. Uvědomuji si tlak kladený na výsledky a rád bych ukázal, že jsem schopen jich dosáhnout.

Všechno nezměním, ale budu pracovat jinak. Adrian pracoval více v oblasti aerodynamiky, já se více zaměřuji na to spojit výkon se zemí.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Diskuze (10) Další článek: Williamsu se nepodařilo dostat z vozu plný potenciál
8:39 | Z prvního místa odstartuje v neděli do Indy 500 Ed Carpenter. Danica Patrick mimochodem 7.!
17. května | Formule E v další sezóně zavítá do Saúdské Arábie.
17. května | Pirelli pro GP Německa nominuje ultraměkké, měkké a střední pneumatiky. Superměkkou vynechá jako v Číně.
16. května | Carlos Sainz měl v závodě problém s tlakem paliva, přiznal Renault. S palivovým systémem měl v sobotu problém i Hu… odkaz
15. května | Výběr pneumatik pro Monako... odkaz

GP Monaka 2018

Čtvrtek 24. května 2018
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 26. května 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 27. května 2018
Závod 15.10