Red Bull jede do Austrálie s cílem zjistit, jak velká je jeho ztráta

Šéf Red Bullu Racing Christian Horner přiznává, že jeho tým ztrácí ve všech směrech. Sezónu ale nevzdává, bude dlouhá.
Red Bull jede do Austrálie s cílem zjistit, jak velká je jeho ztráta

"Po testech je zřejmé, že máme auto, které nemá rychlost ani spolehlivost," přiznal Horner v rozhovoru pro Telegraph. "Takže to jsou dva klíčové faktory, které musíme zvládnout."

"Předsezónní testy nám nevyšly ani zdaleka tak dobře, jak bychom chtěli nebo doufali, ale to nijak nemění výzvu ani nezmenšuje naši vůli a ambice. Jestli něco, tak to nás to jen víc zapaluje."

Ale to Red Bull zatím netuší, jak moc špatně na tom je. Co má před sebou, zjistí až v Austrálii.

"Abych byl upřímný, nemáme představu. Víme, že nemáme rychlost, abychom teď bojovali s týmy Mercedesu. V Melbourne to bude o zjištění, jak na tom jsme. Pak budeme vědět, jak velký kopec před sebou máme."

"V tuto chvíli ani neznáme svoji výchozí pozici, takže tady v Milton Keynes týden před prvním závodem nemůžeme nic předpovídat. Ale já týmu věřím, Renaultu také, že to dokážeme. Naším cílem je to dokázat co nejdřív."

Horner připomněl, jak velkým úspěchům se jeho tým těšil v posledních letech. Na letošním voze podle něj pracují stejní lidé, proto problémy nemůžou trvat nekonečně.

"Přes noc se z vás nestanou idioti. Máme tu velmi silnou skupinu lidí. Je tu skutečné odhodlání. Stačí se jen podívat na množství času, které je věnováno práci. Je obrovské."

"Do překonání problémů je vkládáno nadlidské úsilí, abychom byli v Melbourne v co nejlepší formě a stavěli na ni. Sezóna Grand Prix je spíš maratón než sprint."

"Vidíme, že auto má velký potenciál. Víme, že je auto v základu rychlé. Jen bude chvíli trvat, než ho dokážeme využít, integrovat motor a dostat z něj maximum. To, čeho jsme svědky, jsou menší problémy, které působí velká narušení. Individuálně to na řešení nejsou obrovské problémy."

Další článek: McLaren letos vyhraje závody, říká Dennis

22. července | Bývalý poradce Ricciarda od něj chce 10 milionů liber jako podíl ze mzdy a dalších smluvních prvků. Australan se bude u soudu bránit. odkaz
20. července | Závod W Series v Assenu vyhrála Emma Kimiläinen.
18. července | Haas se nám přejmenuje na Lighting Volt Haas F1 Team.... Lighting Volt je nový název Rich Energy.
18. července | Austrálie prodloužila smlouvu s F1 do roku 2025 (původní smlouva končila v roce 2023).

GP Německa 2019

Pátek 26. července 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 27. července 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 28. července 2019
Závod 15.10